Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace DELL S2716DH oddany. Dziękuję #xkom @x-kom za profesjonalną obsługę. Bezproblemowy zwrot w ciągu 15 dni przy odbiorze w salonie. Możliwość zwrotu gotówki lub wymiany na inny model. To lubię. Pierwszy raz z tego korzystałem i jestem bardzo zadowolony ze współpracy.
Więc ASUS PG279Q dostał drugą szansę. Otrzymałem egzemplarz z xkom po zwrocie od innego klienta. Bałem się, że znowu będzie #!$%@?, ale póki co...
1. 165Hz działa w tym egzemplarzu
2. Nie ma backlight bleeding w górnych narożnikach. Pojawia się za to w prawym dolnym. Ten test poczeka jednak do jutrzejszej nocy. Musi być ciemno. Możliwe, że będzie nieprzeszkadzający na tyle, aby znowu rezygnować i może pobujam się wtedy bezpośrednio z serwisem asusa.
3. Ramka - nie odstaje tak jak w poprzednim egzemplarzu, ale też jest wadliwa, nie jakoś bardzo przeszkadzająco, ale no... monitor za 3600zł! Tutaj asus nadal daje więc dupala.
4. Promocja DOOM. X-kom bierze w niej udział, ale nie otrzymałem kodu. X-kom twierdzi, że należy zarejestrować się na stronie asusa, a strona asusa twierdzi, że trzeba mieć numer seryjny i KOD od sprzedawcy. Także troszeczkę fail - raczej po stronie xkoma. Będę to wyjaśniać w poniedziałek.
5. Kolorystyka - nie zgadza się z moimi ipsami 60Hz od della (U2415), ale jeszcze powalczę z kalibracją. Zdecydowanie jednak lepiej niż matryca TN. Da się na to patrzeć bez bólu głowy.

I jeszcze raz chciałbym pochwalić xkom. Naczytałem się negatywnych opinii na wykopie o problemach z wymianami, ale korzystam z ich usług od dwóch lat - nigdy nie miałem problemów jakościowych, aby musieć wymieniać - teraz zdarzyło się to po raz pierwszy:
1. Tragiczny egzemplarz ASUS PG279Q
2. DELL S2716DH - po prostu TN mi nie odpowiada
Zero problemów, obsługa w sklepie pomocna, infolinia pomocna. Póki co 8/10, ocena może wzrosnąć za podejście do klienta, ale może też spaść - zależy od rozwiązania problemu z punktu 4 :)
  • 1
@kamillus: Prosimy o podanie w wiadomości prywatnej numeru zamówienia oraz adres e-mail. Przepraszamy za zamieszanie, ale kody wysyłane są przez nas cyklicznie, co kilka dni :) Jeżeli prześlesz nam dane, to maksymalnie przyśpieszymy ten proces :)