Wpis z mikrobloga

Chciałem kupić porządny garnitur bo czas już najwyższy. Nie mam co prawda zbyt wielu okazji na noszenie go, ale powoli zbliża się obrona pracy inżynierskiej, może będą też inne okazje i przydało by mi się coś w czym nie wstydziłbym się chodzić. Mój stary jest ewidentnie za duży i niezbyt dopasowany a jak widzę kolegów w świetnie dopasowanych garniturach to trochę zazdroszczę.

Vistula ma ostatnio promocje i wybrałem sobie taki ładny, ciemny granatowy, typu slim (100% wełny):
garnitur

Mam parę pytań bo nie znam się zupełnie na temacie:
- Co o nim sądzicie? Warto kupić w tym sklepie?
- 176/96/82 będzie dobry dla moich 174/88/85?
- Czy lepiej kupić w internecie czy może w salonie - tylko czy tam też maja promocję i dostanę tam ten który chcę?

#modameska #garnitur #pytanie
Viesti - Chciałem kupić porządny garnitur bo czas już najwyższy. Nie mam co prawda zb...

źródło: comment_CJyGFRhYcqKxcJxU4ROYBNV45PAga1Qu.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@mozaika: Czyli zamówić i iść z nim do salonu?
@notrzeba: Wiem, wiadomo najlepiej od razu obejrzeć a nie odsyłać, ale czy dostanę tam ten który chcę czy raczej małe szanse? Do Rzeszowa mam najbliżej a tam są dwa salony vistuli.
  • Odpowiedz
@Viesti: mam podobny wzrost i jak kupuje tam koszule to te 164-170 lepiej na mnie leżą. Nie wiem jak jest z garniturami. Najlepiej jechać i przymierzyć nawet podobny. Możesz później kupić online odpowiedni rozmiar ;)
  • Odpowiedz
@ropusz: prawda ale wystarczy że ma inny fason i już może być lipton.
@Viesti: jak masz się dobrze czuć to przede wszystkim musisz przymierzyć, w sklepie jeżeli dobrze trafisz to od razu zaznaczą co źle się układa i zrobią delikatne poprawki.
protip: w niewiele większych pieniądzach można kupić lepsze garnitury.
  • Odpowiedz