Wpis z mikrobloga

Dzisiaj na leniucha :) Normalnie myje sam, ale z racji tego ze dzis mam pierwszy dzien wakacji w tym roku szkolnym, a wlasnie jestem po szkole to na szybko umyte auto i czteropak debowego napoczety.
@Topev: Ucze sie i pracuje. Miesiac temu zdalem taka jakby mature holenderska, teraz do konca roku robie zawod technika. Zaklad pracy mnie wyslal, bo nie moge bez papierow NL isc tutaj na studia, ktore tez mi zaklad chce "postawic" w zamian za lojalnosciowke na 2 lata po studiach, bo kotnrakt ktory otrzymalem podlega pod wyzsze wyksztalcenie w moim korpo i musi to sie zgrac z dyplomami. Ogolnie zawily temat, ale placa
@IkBenPool: kurde gratuluję serio. Jak się jest obrotnym i ogarniętym to tak jest.
Skończyłem tu gówno technikum i gówno z tego mam, nawet nie kierunku. Gdybym wyjechał teraz to bez skillsoów/jezyka skoczyłbym na polu chyba xD
Tak czy siak gratuluję i wzbijaj się na szczyt :D
@Topev: Nie mow tak - na pewno dalbys rade wszedzie. Ja zaczynalem od spania na podlodze na materacu wraz z narzeczona w ciazy i pracy w polu. Dzieki milosci i wspanialym ludziom na drodze udalo sie cos zdzialac. Trzeba brac szanse i dawac z siebie 100 procent cokolwiek sie nie robi. Pozdrawiam cieplo
@IkBenPool: nie robię z siebie nieudacznika, przegrywa czy coś, jednak uważam, że to co mam teraz w tym kraju jest średnie. Wynajmuję z dziewczyną mieszkanie, oboje pracujemy, mamy po 21 lat w tym roku chcemy isc na studia, ale uważam, że to nie to. Z chęcią bym wyjechał, bo idzie tam więcej osiągnąć, ale ja po prostu mam takie słabe szczęście :)
Może to po prostu strach żeby jechać gdzieś zupełnie
@IkBenPool: prawdą jest co piszesz, ale zależy to od człowieka. Ja potrafiłbym wyjechać i przebywać z dala od rodziny, a znowu dziewczyna już nie. W sumie to w Polsce dużo trudniej by Ci było osiągnąć to co teraz masz w Holandii, chociaż może mi się wydaje, że tam jest inna mentalność pracodawców. Masz zamiar w przyszłości wrócić z żoną i dzieckiem do Polski?