Wpis z mikrobloga

@Lord-of-Faneloy: Aktualnie telefon od 2 dni w serwisie na gwarancji, mają sprawdzić czy urządzenie jest nieszczelne pomimo zamkniętych klapek.
Rok temu miałem Sony Z3 compact które zachowało się podobnie, było nieszczelne. Wtedy przysłali nowy telefon. Liczę że teraz też tak będzie.
Dam znać jak będą jakieś nowe informacje z przebiegu naprawy.
  • Odpowiedz
@Lord-of-Faneloy: Dziś zmienił się status naprawy, z "urządzenie oczekuję na naprawę" na "Urządzenie czeka na wymianę płyty głównej". Czyli jednak wymieniają zalane podzespoły, a myślałem że bardziej opłaca się wysłać nowy telefon.
  • Odpowiedz
@filipb3900: To trochę ci przyciągnęli - mi początkowo powiedzieli że czas naprawy sie wydłuży bo czekają na dostawę płyt głównych ale następnego dnia stwierdzili że wyślą mi nowy. Telefon oddawałem do serwisu za pośrednictwem Orange i w ciągu tygodnia odebrałem w salonie Orange odesłany przez nich nowy egzemplarz także jestem w sumie zadowolony.
  • Odpowiedz