Wpis z mikrobloga

@ntskj prosimy o wskazanie czyją wypowiedź i w jakiej grupie masz na myśli. Jeśli chodzi o pracowników banku na grupie: https://www.facebook.com/groups/socialmediaPL/1077070365685561/?comment_id=1077129242346340¬ift=like¬ifid=1466505998098696 to w wątku wypowiedzieli się Krzysztof Olszewski i Izabela Kwiatkowska. Żadne z nich nie wypowiedziało się w stylu, który zacytowałeś. Wiemy, że cała sytuacja dla klientów była bardzo trudna, za co przepraszamy i staramy się jak najszybciej zniwelować skutki. Więcej na ten temat: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,7152.html

Pozdrawiamy
Zespół mBanku

Zapraszamy
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: tą wypowiedź właśnie miałem na myśli - macie rację że trochę twórczo nadinterpretowane ( ͡º ͜ʖ͡º) ale miałem okazję nie raz być po drugiej stronie barykady i wiem, jak mocno takie rzeczy są stresujące i podejście gdy ktoś się interesuje, to mu powiemy jest okropne i dla klienta, i dla pracowników, którzy muszą czytać wpisy klientów którzy przed chwilą spalili się ze wstydu lub mieli
  • Odpowiedz
@JezusySandala, cieszymy się, że już otrzymałeś kartę. Przepraszamy za niedogodności związane z zatrzymaniem karty.

Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz