Wpis z mikrobloga

#motocykle
W kawie mojej mam servo (zdjęcie na dole) na wydechu, przy zmianie na jakiś aftermarket servo się odpina
Akrap też ma to servo, i chyba jeszcze jeden producent robi, reszta to olewa
ludzie jeżdżą z i bez tego ustrojstwa, jedni mówią że brak pogarsza osiągi w dolnym zakresie

ktoś coś wie może jak to jest?
wiem że jeden mirek ma IXIL'a, osobiście widziałem kolegę z LeoVince więc się da, ale
sam w ciemno nie chcę brać, a akrap chyba jednak za drogi

k.....e - #motocykle
W kawie mojej mam servo (zdjęcie na dole) na wydechu, przy zmia...

źródło: comment_CLCaXEmEQBB9vTuyf4ue2ioqczhuy4cw.jpg

Pobierz

Jak żyć?

  • Walić servo 10.0% (2)
  • Zostawić servo 35.0% (7)
  • TYLKO ORYGINAŁ 10.0% (2)
  • Myślę że kufer na sporcie to herezja #<a href="#pdk">pdk</a> 40.0% (8)
  • SPR 5.0% (1)

Oddanych głosów: 20

  • 14
@kinky_savage: EXUP to chyba nazwa własna Yamahy a kawy może się nazywać inaczej.
Po drugie na zdjęciu jest zawór, serwomotor masz na drugim końcu linek.
Po trzecie do danego modelu tłumika powinna być instrukcja co zrobić z tym zaworem przy czym będzie to instrukcja co zrobić z ECU czyli kompem wtrysku, w zasadzie żeby sensownie usunąć zawór trzeba zrobić remap wtrysku.
Po czwarte jak zmieniasz końcówkę wydechu to nic nie grzeb
@Gixaar: No chodziło mi o ten zawór motylkowy, skrót myślowy

W przypadku Scorpiona, bo to mnie chwilowo interesuję, dodają do zestawu blokadę na servo co by się nie kręciło bez sensu - czytałem też na forach że można po prostu zostawić kręcące się, ECU będzie myślał że coś robi

Ruszam rurę z zaworem, bo do tej oryginalnej pasuję tylko oryginał, i wszyscy dorzucają link pipe (a nie chce mi się samemu
@Jofiel: @kinky_savage

jeżeli producent nie ma #!$%@? to tak konstruuje wydech, że nic nie tracisz a nawet zyskujesz bez żadnego grzebania.


No właśnie w przypadku exup i podobnych nie bardzo sie da na mój gust, zawór przymyka na dolnych obrotach czyli opóźnia opróżnianie ze spalin, wytniesz i masz przelot - trzeba by dodać paliwa i przesunąć zapłon tu będę strzelał ale raczej na wcześniejszy.

Gx
@Gixaar: tutaj jest wykres z dyno (akurat nie ten sam model ale bardzo podobny - tyle że to z rynku USA chyba, mniejsza moc)
http://www.scorpion-exhausts.com/siteadmin/site_images/uploaded_documents/1273_02~_kawasaki%20z800%20parallel%20serket.jpg

a poniżej zdjęcie z instrukcji, po lewej oryginał, po prawej to co dają w zestawie
w sumie teraz nie wiem czy to się blokuję, czy np. ogranicza ruch serwo
k.....e - @Gixaar: tutaj jest wykres z dyno (akurat nie ten sam model ale bardzo podo...

źródło: comment_MzeLGKHZ7yTREkK0TeUO1HUu0gTaPX9P.jpg

Pobierz
@Gixaar: W odmętach internetu dotarłem do tematów o PCV (Dynojet), usuwaniu czujnika O2, sportowych filtrach powietrza, flashowaniu ECU itp. itd.
A Producent dalej piszę że;

(...) whilst still retaining the bikes standard ECU settings.

I chyba po prostu zamówię, zamontuję i jak coś będzie nie tak będziem działać dalej

Dzięki za pomoc.
A z ciekawostek, ten sześciobok na servo co trzyma linki był u mnie odkręcony chyba od wyjazdu z salonu
@Gixaar: a exup przypadkiem nie sluzy do dogrzania go na wolnych obrotach po starcie? Potem na rozgrzanym silniku przy lekkim odkreceniu manety on i tak sie od razu otwiera calkowicie