#motocykle W kawie mojej mam servo (zdjęcie na dole) na wydechu, przy zmianie na jakiś aftermarket servo się odpina Akrap też ma to servo, i chyba jeszcze jeden producent robi, reszta to olewa ludzie jeżdżą z i bez tego ustrojstwa, jedni mówią że brak pogarsza osiągi w dolnym zakresie
ktoś coś wie może jak to jest? wiem że jeden mirek ma IXIL'a, osobiście widziałem kolegę z LeoVince więc się da, ale sam w ciemno nie chcę brać, a akrap chyba jednak za drogi
Jak żyć?
Walić servo10.0% (2)
Zostawić servo35.0% (7)
TYLKO ORYGINAŁ10.0% (2)
Myślę że kufer na sporcie to herezja #<a href="#pdk">pdk</a>40.0% (8)
@kinky_savage: EXUP to chyba nazwa własna Yamahy a kawy może się nazywać inaczej. Po drugie na zdjęciu jest zawór, serwomotor masz na drugim końcu linek. Po trzecie do danego modelu tłumika powinna być instrukcja co zrobić z tym zaworem przy czym będzie to instrukcja co zrobić z ECU czyli kompem wtrysku, w zasadzie żeby sensownie usunąć zawór trzeba zrobić remap wtrysku. Po czwarte jak zmieniasz końcówkę wydechu to nic nie grzeb
@kinky_savage: Jeżeli producent daje tylko slipon to zawór zostaje. Jeżeli wywalasz zawór to: a) jeżeli producent ma #!$%@? lu zaleca patrz @Gixaar: b) jeżeli producent nie ma #!$%@? to tak konstruuje wydech, że nic nie tracisz a nawet zyskujesz bez żadnego grzebania.
@Gixaar: No chodziło mi o ten zawór motylkowy, skrót myślowy
W przypadku Scorpiona, bo to mnie chwilowo interesuję, dodają do zestawu blokadę na servo co by się nie kręciło bez sensu - czytałem też na forach że można po prostu zostawić kręcące się, ECU będzie myślał że coś robi
Ruszam rurę z zaworem, bo do tej oryginalnej pasuję tylko oryginał, i wszyscy dorzucają link pipe (a nie chce mi się samemu
jeżeli producent nie ma #!$%@? to tak konstruuje wydech, że nic nie tracisz a nawet zyskujesz bez żadnego grzebania.
No właśnie w przypadku exup i podobnych nie bardzo sie da na mój gust, zawór przymyka na dolnych obrotach czyli opóźnia opróżnianie ze spalin, wytniesz i masz przelot - trzeba by dodać paliwa i przesunąć zapłon tu będę strzelał ale raczej na wcześniejszy.
dodają do zestawu blokadę na servo co by się nie kręciło bez sensu
@kinky_savage: to nei ma blokować serwo tylko zastępować ECU wskazania od serwo - sygnalizację jego położenia i na tyle fałszować stan faktyczny żeby wtrysk nadrobił dziurę, widocznie komp kawy tyle umie.
a poniżej zdjęcie z instrukcji, po lewej oryginał, po prawej to co dają w zestawie w sumie teraz nie wiem czy to się blokuję, czy np. ogranicza ruch serwo
@Gixaar: W odmętach internetu dotarłem do tematów o PCV (Dynojet), usuwaniu czujnika O2, sportowych filtrach powietrza, flashowaniu ECU itp. itd. A Producent dalej piszę że;
(...) whilst still retaining the bikes standard ECU settings.
I chyba po prostu zamówię, zamontuję i jak coś będzie nie tak będziem działać dalej
Dzięki za pomoc. A z ciekawostek, ten sześciobok na servo co trzyma linki był u mnie odkręcony chyba od wyjazdu z salonu
@Gixaar: a exup przypadkiem nie sluzy do dogrzania go na wolnych obrotach po starcie? Potem na rozgrzanym silniku przy lekkim odkreceniu manety on i tak sie od razu otwiera calkowicie
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
W kawie mojej mam servo (zdjęcie na dole) na wydechu, przy zmianie na jakiś aftermarket servo się odpina
Akrap też ma to servo, i chyba jeszcze jeden producent robi, reszta to olewa
ludzie jeżdżą z i bez tego ustrojstwa, jedni mówią że brak pogarsza osiągi w dolnym zakresie
ktoś coś wie może jak to jest?
wiem że jeden mirek ma IXIL'a, osobiście widziałem kolegę z LeoVince więc się da, ale
sam w ciemno nie chcę brać, a akrap chyba jednak za drogi
Jak żyć?
@11mariom: dzięki, pomogło ( ͡° ͜ʖ ͡°) a Yoshimura czy Scorpion?
Po drugie na zdjęciu jest zawór, serwomotor masz na drugim końcu linek.
Po trzecie do danego modelu tłumika powinna być instrukcja co zrobić z tym zaworem przy czym będzie to instrukcja co zrobić z ECU czyli kompem wtrysku, w zasadzie żeby sensownie usunąć zawór trzeba zrobić remap wtrysku.
Po czwarte jak zmieniasz końcówkę wydechu to nic nie grzeb
Jeżeli wywalasz zawór to:
a) jeżeli producent ma #!$%@? lu zaleca patrz @Gixaar:
b) jeżeli producent nie ma #!$%@? to tak konstruuje wydech, że nic nie tracisz a nawet zyskujesz bez żadnego grzebania.
W przypadku Scorpiona, bo to mnie chwilowo interesuję, dodają do zestawu blokadę na servo co by się nie kręciło bez sensu - czytałem też na forach że można po prostu zostawić kręcące się, ECU będzie myślał że coś robi
Ruszam rurę z zaworem, bo do tej oryginalnej pasuję tylko oryginał, i wszyscy dorzucają link pipe (a nie chce mi się samemu
No właśnie w przypadku exup i podobnych nie bardzo sie da na mój gust, zawór przymyka na dolnych obrotach czyli opóźnia opróżnianie ze spalin, wytniesz i masz przelot - trzeba by dodać paliwa i przesunąć zapłon tu będę strzelał ale raczej na wcześniejszy.
Gx
@kinky_savage: to nei ma blokować serwo tylko zastępować ECU wskazania od serwo - sygnalizację jego położenia i na tyle fałszować stan faktyczny żeby wtrysk nadrobił dziurę, widocznie komp kawy tyle umie.
Gx
Gx
@kinky_savage:
http://www.scorpion-exhausts.com/siteadmin/site_images/uploaded_documents/1273_02~_kawasaki%20z800%20parallel%20serket.jpg
a poniżej zdjęcie z instrukcji, po lewej oryginał, po prawej to co dają w zestawie
w sumie teraz nie wiem czy to się blokuję, czy np. ogranicza ruch serwo
Gx
A Producent dalej piszę że;
I chyba po prostu zamówię, zamontuję i jak coś będzie nie tak będziem działać dalej
Dzięki za pomoc.
A z ciekawostek, ten sześciobok na servo co trzyma linki był u mnie odkręcony chyba od wyjazdu z salonu
Gx