Wpis z mikrobloga

Posiada już ktoś z Was nowe liczniki prądu Tauron AMIplus? W mojej klatce złożyli je ponad miesiąc temu. Od razu zarejestrowałem się na https://logowanie.tauron.pl/register/ żeby móc sprawdzać na bieżąco stan zużycia, jednak od samego początku mam komunikat:

Przepraszamy - brak danych w systemie

Brak danych może być spowodowany aktualizacją danych. Proces może potrwać kilka dni, przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.

W przypadku błędów w działaniu serwisu dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić dostęp do danych tak szybko, jak to tylko jest możliwe.

Zespół TAURON


Jak wejdę w Ustawienia -> Dodanie punktu poboru i podam PESEL i numer płatnika to pojawia się

Dla podanego płatnika nie został zainstalowany licznik energii do zdalnego odczytu.


Ile to może trwać? Ile Wy czekaliście?
#wroclaw
  • 3
  • Odpowiedz
@seattle: mam taki licznik od ponad roku, na początku też nie podawało mi odczytów w Tauron eLicznik, potem pojawiały się sporadycznie raz na 2 tygodnie. Napisałem maila do Tauronu i otrzymałem podobną odpowiedź, ale od tej pory pokazuje mi aktualne odczyty z dnia na dzień
  • Odpowiedz