Wpis z mikrobloga

@pablito1988: Ja takiej przeprawy nie miałem, ale kupiłem sprzęt którego nie mieli i dowiedziałem się o tym po tygodniu(na ten okres miałem zamrożone pieniądze - wpłata od razu po zakupie, przez internet). Rozumiem zdarzają się wpadki, ale można poinformować mailowo, to nie boli. Pieniądze zwrócili w sumie po około 10 dniach, więc wszystko trwało. Po takiej akcji również odradzam u nich zakupy... Brak profesjonalizmu i niedbałość o klienta, który jak by nie było nakręca ich biznes.
  • 1
  • Odpowiedz
Zgadzam się z Tobą w 100%. Robię wiele zakupów przez internet (głównie allegro) i jeszcze nigdy nie miałem takiej przeprawy jak z Morelami. Całe szczęście nie odpuściłem im i udało się ugrać swoje. Szkoda tylko było moich nerwów i kłótni z nimi.
  • Odpowiedz