Wpis z mikrobloga

Hej Mirki. Nie bijcie, ale potrzebuje rady. Mój staruszek szuka #dron #drony tak do 300 zł z kamerą. Da radę coś sensownego wyłapać na #aliexpress ?
No i jeszcze pytania które pewnie były, i na które odpowie tylko wróżka; jak z dostępnością części zamiennych? I jakie szanse że mi to na cło walną? Do tej pory z ali zamawiałem tylko jakieś pierdoły, więc cło miałem gdzieś, bo nawet jakby mi kazali 100% wartości dopłacać to bym przeżył.
  • 19
  • Odpowiedz
@Kruk: nie znam się ale się wypowiem.

ja sie rozgladam za Sygma X5C-1 , bo to był top jakiś czas temu. ale chętnie sie dowiem o alternatywie :
SYMA X5C-1 Upgrade X5C 2.4G 4CH 6-Axis RC Helicopter with 2MP HD Camera or without camera Remote Control Toys Quadrocopter Drone
http://s.aliexpress.com/eMFzEV32
  • Odpowiedz
@trollasek: Dzięki, ja serio nieobeznany w temacie, bo raczej śmigam autami RC. Powiesz mi czy Tarantula lepsza od tego co proponuje FlyToy? Bo ich oferta się wydaje ciekawa.
  • Odpowiedz
@Kruk: tarantula jest znacznie wieksza i mocniejsza no i ma wiekszy zasieg, ale ma slaba kamere domyslna(ja latam z inna, doczepiona kamera) choc i w tym tez jest slaba
no i nie ma fpv - a tutaj w tym X800 widze, ze jest
tarantula z VATem wyjdzie w podobnej cenie
  • Odpowiedz
@trollasek: Dzięki mireczku. Powiedz mi jeszcze bom zielony. FPV = First person view? To działa przez jakąś apkę komórkową, czy coś?
@FlyToy_PL Na razie wygrywacie. Rozumiem że część zamienne u was dostanę jak coś?
  • Odpowiedz
@Kruk: taak, masz podgląd na żywo.
tutaj natomiast odbywa się to przez wifi, a więc szału nie ma :D
u siebie w sumie też mogę na żywo przez wifi, ale zasięg znacznie mniejszy w porownaniu do zasiegu drona
  • Odpowiedz
JXD 509G


@kuba6534: Wszystko fajnie, tylko ten czas latania 10 minut i pozniej ladowac i tak w kolo macieju. W overmaxie fajne jest to, ze sa 3 baterie i kazda ponoc trzyma ~30 min