Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam do was mega prośbę bo ręce mi opadają i nie wiem co robić. Szykuje się draka. W moim samsungu note 3 padł żyroskop lub akcelerometr. Telefon na gwarancji jeszcze miesiąc. W serwisie już 5 raz z tego samego powodu. Pokazuję serwisowi na miejscu że żaden program i żadna gra nie działa poprawnie. Serwis za każdym razem wydaje przeflashowany telefon z adnotacją "Nie wykryto usterki. Serwis nie odpowiada za działanie aplikacji firm trzecich". Dział reklamacji Samsunga na moje pismo skopiował odpowiedź serwisu i kazał spadać na drzewo. Jak z nimi walczyć wobec tak oczywistej usterki ?
#samsung #afera #gownoburza #android
  • 34
  • Odpowiedz
@KLIFord: akcelerometr wygląda na sprawny, poziomica też działa. Żyroskopu jeszcze nie ogarniam bo w starym HTC go nie mam a Samsung leży w serwisie i pracę żyroskopu widziałem tylko na wykresie w rękach serwisanta, czyli właściwie nic nie widziałem :D
Ale wspomniane dwa pierwsze sensory moim zdaniem masz sprawne. Jeśli odzyskam dziś mojego Samsunga lub będę miał w łapach czyjś telefon to postaram się ogarnąć jak poprawnie czytać pracę żyroskopu
  • Odpowiedz
@woje: dziękuje będę wdzięczny za wsparcie zanim go oddam do serwisu bo mnie szlag trafia, od gwiazdki mam okulary a użyłem ich sporadycznie bo oglądanie filmu w łóżku koliduje z tytułu okręcania się filmy do okola głowy [-:
Co uważasz o tym problemie względem powyższych wykresów?
http://www.wykop.pl/wpis/17416699/
  • Odpowiedz
@KLIFord: na potwierdzenie działania akcelerometru i poziomicy nie musiałeś długo czekać. Przed chwilą dorwałem jakiś chiński wynalazek. Co prawda bieda z sensorami straszna ale akurat te dwa podstawowe posiada. Tak więc porównałem je z moim sprawnym HTC i Twoimi wykresami i jest dokładnie to samo - czyli sprawne. Pozostaje więc jeszcze kwestia żyroskopu.
Co do filmów VR to ciężko mi się wypowiedzieć bo ja cardboardy dostałem w chwili gdy sensory
  • Odpowiedz
@KLIFord: I jak tam sytuacja? Byłeś w serwisie? Zrobili coś?
Ja dziś chyba będę robić znalezisko i niech się dzieje. Mój telefon już 8 raz (tak, ósmy) jest w serwisie.
  • Odpowiedz
Wołam @maxprojekt: @oskar_15: @zebatykocur: @fervi: @KLIFord: oraz każdy Mirek który tu zaglądnie:

Koledzy, mam do Was prośbę. Lada dzień będę robił znalezisko i aferę dotyczącą tego jak Samsung traktuje klientów i nie respektuje umowy gwarancyjnej. Mam jednak do Was wcześniej prośbę. Potrzebuję niezależnych testów. Gdybyście mogli pomóc to będę wdzięczny.
Gwoli wyjaśnienia - mój telefon który jest jeszcze na gwarancji, od dłuższego czasu leży w serwisie (już 8 raz) a serwis nie
  • Odpowiedz
@fervi: Test ten pokazuje działanie akcelerometru. Na jego podstawie można określić czy sensor ten jest sprawny czy uszkodzony. Potrzebuję kilka takich testów by pokazać im jak to wygląda w sprawnych telefonach i niech sobie porównają z moim. Serwis nie potrafi interpretować swoich testów wobec czego nie widzi usterki i nie chce mi naprawić telefonu. Pisałem maila do działu reklamacji by zareklamować opinię serwisu ale dział reklamacji telepatycznie stwierdził że serwis
  • Odpowiedz
@fervi: jakim telefonem i programem robiłeś test? Szczerze mówiąc nie spotkałem takiego wyglądu w żadnym Samsungu :>
Edit: teraz widzę gdzie popełniłem błąd. W tutejszy edytor tekstu uciął gwiazdki które należy wpisać w dialerze.
Prawidłowy test pojawia się po wpisaniu

*#0*#
  • Odpowiedz
@woje: Samsung Galaxy Note 2 z Cyanogenmodem. Ta apka to SatStat, ale nie wiem czy te wartości są prawidłowe dla twoich czy inną apkę brać XD
  • Odpowiedz
@fervi: jeśli aplikacja to bardzo dobrą jest "Sensor Box for Android". W niej należy jeszcze włączyć wykres podczas testu.
Jeśli testem wbudowanym w telefon to na dialerze *#0*# a potem wg. opisu który podałem wyżej. Przycisk sensor, a następnie u góry w sekcji accelerometr przycisk Graph.
To co podałeś będzie za trudne dla Samsunga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@KLIFord: I jak tam sytuacja? Byłeś w serwisie? Zrobili coś?

Ja dziś chyba będę robić znalezisko i niech się dzieje. Mój telefon już 8 raz (tak, ósmy) jest w serwisie.


@woje: Hej Mirku. No własnie nie mam kurde czasu na rozstanie się z notesem, nawigacja kalendarz itp... ale czuje, że zbliża się to mega krokami zwłaszcza, że u Ciebie to samo co u mnie, ale ja będę oddawać
  • Odpowiedz
t am więcej praw mi przysługuje (jak 3 razy wymiana tego samego i nowy sprzęt)


@KLIFord: to są dokładnie te same prawa które przysługują Ci na gwarancji producenta. Lepiej zgłaszać z tytułu niezgodności towaru z umową.
  • Odpowiedz