Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam do was mega prośbę bo ręce mi opadają i nie wiem co robić. Szykuje się draka. W moim samsungu note 3 padł żyroskop lub akcelerometr. Telefon na gwarancji jeszcze miesiąc. W serwisie już 5 raz z tego samego powodu. Pokazuję serwisowi na miejscu że żaden program i żadna gra nie działa poprawnie. Serwis za każdym razem wydaje przeflashowany telefon z adnotacją "Nie wykryto usterki. Serwis nie odpowiada za działanie aplikacji firm trzecich". Dział reklamacji Samsunga na moje pismo skopiował odpowiedź serwisu i kazał spadać na drzewo. Jak z nimi walczyć wobec tak oczywistej usterki ?
#samsung #afera #gownoburza #android
  • 34
  • Odpowiedz
@maxprojekt: Myślałem już o tym. Niestety nie mam dostępu do telefonu ponieważ leży w serwisie. Kumpel coś mi tam szukał, ale stwierdził że nie jest w stanie znaleźć gry/programu autorstwa Samsunga który by wykorzystywał któryś z tych sensorów.
  • Odpowiedz
@oskar_15: jakiego efektu miałbym oczekiwać po wskazaniu takiej usterki ?
Wgrają na nowo soft + adnotacja w raporcie naprawy że nie wykryto usterki.
  • Odpowiedz
@woje: Chociaż wymiany płyty glownej. U nas bardzo czesto nie ma po prostu czasu na sprawdzenie takich usterek. I zawsze reklamuj naprawy bo Samsung może im obniżyć ocene serwisu. A poza tym to chyba po trzech naprawach nie mają obowiązku wymienić sprzetu na nowy?
  • Odpowiedz
@zebatykocur: Oczywiście mają https://youtu.be/_TaM6rHCChA
Jest tam nawet sam test żyroskopu i akcelerometru. Wg. serwisu telefon przechodzi testy pozytywnie. Wg. mnie robią coś nie tak, bo dziwne żeby nagle wszystkie aplikacje które działały, przestały działać.

@oskar_15: aby była wymiana płyty głównej (która na bank by pomogła) to musi być uzasadniona przyczyna. Aby przyczyna była uzasadniona, to serwis najpierw musiałby wykryć usterkę. Niestety w momencie kiedy wydają opinię jakoby telefon był sprawny, to nie ma podstaw do wymiany części.
Wymiana sprzętu jak najbardziej przysługuje z tytułu gwarancji, lecz możliwa jest dopiero gdy naprawie / wymianie podlega trzykrotnie ten sam element który w dalszym ciągu powoduje lub wykazuje błędy. U mnie był jedynie za pierwszym razem
  • Odpowiedz
@fervi: Na rękojmi był dwa razy. Sklep odesłał telefon do tego samego serwisu do którego ja go oddawałem i opierają się na ich opinii. W momencie kiedy autoryzowany serwis stwierdza brak usterki, to sklep się posiłkuje ich opinią i nie muszą mi zwracać pieniędzy o które wnioskowałem, jeżeliby naprawa była niemożliwa. Daję się wykastrować za to że serwis błędnie wykonuje testy.
  • Odpowiedz
@fervi: wymiana sprzętu owszem, za 3 razem, pod warunkiem że 3 razy psuje się ta sama część która była wymieniana. U mnie tylko raz wymieniony był wypalony ekran i nic więcej. Cała reszta zgłoszeń była była odsyłana z adnotacją że nie wykryto usterki.

Miejski Rzecznik Konsumentów okazał się być niekompetentny tak samo jak i serwis. Stwierdził on że to wina softu i powinienem rościć swoich praw u producenta softu. Wg.
  • Odpowiedz
@fervi: jestem nowy i jeszcze nie wiem jak ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale chętnie powalczę z Samsungiem bo to jest przegięcie pałki i robienie z klienta debila, a ja nie wydałem na telefon 300 CBL.

Edit: rozumiem że powinienem dodać nowe znalezisko podając link do tego mikro + odpowiednio otagować? ;)
  • Odpowiedz
@fervi: spodziewam się odpowiedzi serwisu w dniu jutrzejszym. Jeśli po raz kolejny nie znajdą usterki to będzie #wojna #gownoburza & #afera
Wierzę w siłę Wykopu :) Dzięki za sugestię, odezwę się gdy tylko serwis się odezwie :D
  • Odpowiedz
@fervi: Będę wołać ;)
Tak przy okazji to będąc obiektywnym muszę pochwalić ten serwis bo większość napraw dokonują od godziny do kilku godzin a obsługa jest bardzo miła. Tylko serwisant na zapleczu chyba jakiś przytrzymany, albo pracuje na akord... ewentualnie praktykant na zleceniu który całe zło tego świata załatwia poprzez wgranie softu odinem ()
  • Odpowiedz
@woje: hej Mirku, przyłączam się i proszę wołaj bo i ja w tym tygodniu oddaje N4 do serwisu... zgadnij co się dzieje? Brawo Mirek! Tak żyroskop przechyla mi film czy grę cały czas jak bym powoli okręcał się w jednym kierunku. Soft nowy wgrany już po raz 2. Aż boje się go oddać :P
  • Odpowiedz
@KLIFord: ja za chwilę będę mógł powiedzieć że "jestę ekspertę" bo byłem z tym już chyba wszędzie ;)
Ja także podejrzewałem żyroskop, ale to będzie raczej akcelerometr. Pobierz program Sensor Box for Android który w miły dla oka sposób pokaże Ci co nie działa.
A przy okazji pytanko - co po tych dwóch naprawach napisał Ci serwis w raporcie naprawy? Bo to jest bardzo ważne. Wykryto usterkę czy nie stwierdzono
woje - @KLIFord: ja za chwilę będę mógł powiedzieć że "jestę ekspertę" bo byłem z tym...

źródło: comment_f9fEvWr5jXpFiVM8Fyq1ZrENo8RuRjPv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@woje: Dobre, dobre... Zainstalwałem i wiesz co... sam nie wiem już co o tym sądzić, czy mam krzywą obudowę czy jak na to zareagować [-: Używam oryginalnego futerału SViewCover z indukcją (od razu pisze, że żyroskop w okularach spieprza mi w obudowie i bez)... Poniżej dodam screeny coś ktoś rozumie? Ten od żyroskopu cały czas powolutku okręca mi tą kostkę...
KLIFord - @woje: Dobre, dobre... Zainstalwałem i wiesz co... sam nie wiem już co o ty...

źródło: comment_5kBWzDwzv0UvD4RUVH1LRM0VvZs6Uk7p.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz