Aktywne Wpisy
DlaczegoWyjadaszMiFrytki +1018
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +7
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
#pis #dobrazmiana #4konserwy #neuropa
a to jest problem naszego kraju - dana frakcja rozciąga dany problem do rangi państwowej, a opozycja zamiast zająć się poważniejszymi rzeczami to robi to samo (nie wspominając dziennikarzy)... a potem mamy spór o klauzulę sumienia fizjoterapeutów, nakrycie głowy kobiet podczas wizyty u papieża czy w którym pokoleniu wstecz przodek danego polityka był faszystą, nkwdzistą i zwolennikiem
@cogito_x: nawet nie wyobrażam sobie co trzeba mieć w głowie, żeby popierać pis. Możesz napisać co Toba kieruje?
@cogito_x: sorry, ale to straszne bzdury... W jaki sposób "poprzednia opcja" odcinała się od tradycji? Ktoś ci chyba wmówił, że ma wyłaczność na patriotyzm i kultywowanie tradycji.