Wpis z mikrobloga

@Angel_of_death: Do czegos takiego szukaj tzw rowerow typu cyclocross / CX / gravel / przełajowy. Maja opony 35mm czyli pomiedzy szosowymi a gorskimi, czesto z gorskim bieznikiem, bardzij prosta sylwetke i nowe modele hamulce tarczowe. Z nowych to za ok 2500-2800 accent cx one, natomiast sa tez uzywki na allegro, ale patrz w opisy czy nie pisza o peknieciu lakieru na ramie, bo to przewaznie pekniete rowery.
@Angel_of_death: O accencie napisalem poniewaz Ty napisales o nowym, tylko dlatego. Jezeli masz mniej wiecej 178-184cm to znalazlem 2 modele warte uwagi:
http://allegro.pl/przelaj-empella-bonfire-cyclocross-56cm-wawa-i6164388545.html#thumb/1
http://allegro.pl/rower-przelajowy-cyclocross-checker-pig-i6183457500.html#thumb/4

Jezeli szukalbys na allegro proboj wszystkich fraz ktore napisalem w poscie wyzej, poniewaz ludzie czesto sami nie wiedza co sprzedaja.
@krzysiekdw: bo interesuje mnie nowy sprzęt. Nie znam się na tym, chce jak najmniej problemów.
@brylek: no chyba tak. Ogólnie ten triban wygląda bardziej na hybrydę niż na rower szosowy (nie znam się, czytam tylko na necie :P) dlatego wpadłem na taki pomysł, bo niby hybryda na takie ścieżki się nadaje.
@Angel_of_death: z tego co wiem, to nie jest taka hybryda jak ta, o której myślisz. Sam mam dylemat czy kupić szosę czy crossa, bo czasem muszę wjechać w taki las. Tzn nie muszę, ale dwa razy w roku przejadę
@Angel_of_death: te Tribany są dosyć delikatne, więc jeśli będziesz jechał ostrożnie to przejedziesz przez taką ścieżkę, ale jak będziesz chciał trochę poszaleć, to szybko go zniszczysz. Już nie wspominając o tym, że koła będą momentalnie scentrowane. Jest ważny powód, dla którego przełaje są droższe od szos i jest nim dużo większa wytrzymałość. Btw. do Tribana 520 ktoś tu nawet zakładał opony 32c.