Wpis z mikrobloga

@SantosRamirez: Uceglonych kamer nie przymujemy. Wystarczy, że producent 2x wymieniał zbrikowaną kamerę na nową. Po raz trzeci nie wymusisz od nas nowej kamery. Towar zostanie oddany do utylizacji do końca maja, chyba, że zamówisz sobie kuriera po odbiór. Tyle i aż tyle z naszej strony. Jest to nasza ostatnia odpowiedź na 4-tą próbę wyłudzenia. Żegnamy.
@mcdogg kamera jest na gwarancji, jesteś pośrednikiem a nie producentem, więc nie w twojej kompetencji jest ocena czy kamera została uszkodzona z winy użytkownika tylko producenta. Proszę o wklejenie oficjalnego pisma z serwisu o odrzuceniu naprawy. Pierwszy raz spotkałem się z taką naprawą gwarancyjną "utylizacja"
@mcdogg dalej czekam na pismo orzekajace uszkodzenie z winy użytkownika. Jeśli nic takiego nie otrzymam to jesteś złodziejem który ukradł moją kamerę. Ja oskarzam Cię o to że wysyłałeś mi to samo urządzenie i mam na to dowody ty oskarżasz mnie o to że sam ją niszczę i nie masz żadnych dowodów.