Wpis z mikrobloga

@piotria: Koledzy zamiast pomóc to sobie jaja robią. Nie wiem jak ten "cień" wygląda na żywo, ale może ten model tak ma i wynika to z kiepskiego i nierównomiernego podświetlenia samej matrycy?
  • Odpowiedz
  • 1
@Smartek: podczas normalnego ogladania tego nie widać ale na jednolitym tle już tak. im dalej od telewizora tym bardziej jest to widoczne. patrzylem na polce w sklepie na ten sam model i obraz byl jednolity
  • Odpowiedz
@piotria: mam przed sobą 3 monitory - oglądałem na każdym z nich to zdjęcie i tylko na jednym dopatrzyłem się cienia, więc tak naprawdę to tylko kwestia monitora...

@piotria: Opisałeś dokładnie usterkę oddając na gwarancji? Dołącz zdjęcie. A najlepiej niezgodność przedmiotu z umową i jako załącznik takie zdjęcie (ale żeby było jak najlepiej wadę widać)...
  • Odpowiedz
  • 0
@husky83: na miniaturce widac najlepiej , wyslalem to zdjęcie i opisałem że im dalej od telewizora tym wyraźniej to widać. tu nie chodzi że jestem jakiś drobiazgowy ale to nówka sztuka i skąd mam wiedziec ze po gwarancji akurat to sie nie poglebi. kosztowal 2000 zl 43 "
  • Odpowiedz
@piotria: Moim zdaniem nie baw się w gwarancję (naprawę gwarancyjną) a na zasadzie rękojmi zgłoś niezgodność towaru z umową. Zgłoś, że telewizor ma wadę fabryczną w postaci takiej plamy i w związku z tym żądasz wymiany na egzemplarz wolny od wad...
Gwarancję realizuje producent, rękojmią zajmuje się sklep.

Inna kwestia - może taki urok danego modelu?
  • Odpowiedz