Wpis z mikrobloga

@robsosl: Cofany może i nie, ale pytanie czy się już raz nie przekręcił :D
@Pajlot: Działają jak trzeba, no może linka prędkościomierza trochę skacze ale to pewnie do wyregulowania (da się przyzwyczaić). Poza tym żarówka ABS nie działa, aczkolwiek ABS sam w sobie działa.
  • Odpowiedz
@tymc: To ciekawe, że wszystko działa elegancko. Myślę, że stan mechaniczny samego licznika może być ciekawym wyznacznikiem faktycznego przebiegu. U mnie na przykład występuje kilka usterek, choć sam stan licznika jest niższy. Przy czym u mnie na 99,5% był kręcony, o czym może świadczyć chociażby nieliniowe ułożenie cyfr stanu licznika.
  • Odpowiedz
@Pajlot: Ja go mam dopiero od roku, licznik o ile masz sprawne palce to chyba dość łatwo wybebeszyć i powymieniać choćby te żaróweczki. Poza tym po obu bokach licznika mam liczne otarcia, więc myślę że był wyciągany nie raz. A co ci nie dolega tam?
  • Odpowiedz
Licznik faktycznie łatwo wyjąć, jest multum instrukcji w necie i na yt. Ja wyjmowałem dwa razy, "przyrząd" zrobiłem sobie ze szprych od roweru - działa wyśmienicie. W samym liczniku niepoprawnie działa zegar oraz czasem wskazówka stanu paliwa oraz temperatury silnika. Połamany jest też element odpowiadający za resetowanie tego "małego licznika", do 999 km. O ile to ostatnie to sprawa czysto mechaniczna, to poprzednie problemy wydają się mieć związek z przepływem prądu. Podczas
  • Odpowiedz