Wpis z mikrobloga

Hej, pytanie do tych którzy próbowali grać na różnych regionach.
Jak uważacie?
Ja osobiście nie posiadam jakiejś dużej próbki jeśli chodzi o granie na innych regionach, ale za swojego czasu grałem sobie na NA. Nigdy mi tak dobrze na arenach nie szło jak tam, +wbiłem dosyć wysoka rangę na ladderze po niecałym jednym dniu deckiem złożonym z kart które udało mi się uzbierać z wcześniejszych aren oraz tych basic questów.

EDIT: Czemu ankieta się nie wstawiła? Michau napraw.

EDIT2: Już jest, dzięki.

#hearthstone

Gdzie najtrudniej gra się na ladderze/areny w HS'a?

  • Europa 29.1% (52)
  • Ameryki 3.4% (6)
  • Azja 7.8% (14)
  • Wszędzie jest tak samo 7.8% (14)
  • Studiuję prawo 52.0% (93)

Oddanych głosów: 179

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@xarn007: Mam 6 kont, na każdym robię daily questy i powoli uzupełniam kolekcję. 1 main EU, 3 NA, 2 Asia. Co do regionów to różnica umiejętności między EU a NA jest naprawdę zauważalna. No i wbijam 20 rank żeby dostać rewers na każdym :D
  • Odpowiedz
@VoreCC: W sensie, na NA to graja o wiele luźniej? Nie chcę mówić koniecznie, że sa słabsi, ale mi również się wydaję, że ludzie z USA to sobie graja tak żeby sobie pograć a u nas na EU to tryhard all day long. O Azji nie mam wyrobionego zdania bo nigdy nie grałem. Coś czuję, że pewnie bardziej Azja skłania się do tego co jest u nas niż do NA.
  • Odpowiedz
Nie licząc high laddera na NA to jest tam luźniej,ladder na asia to ten sam tryhard tylko x100 jak na EU( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xarn007: Na Azji podobnie jak na EU, albo nawet ciężej. Grałem sporo rankedów basic deckami tak do 15 ranku i ludzie grają na serio, rzadko robią missplaye.

btw. kiedy stream, wierny fan hir
  • Odpowiedz