Wpis z mikrobloga

@sakfa: Jakie tereny polecasz ? Myślę nad jakimś miejscem gdzie nie umrę z wychłodzenia, które są w klimacie Polski lub nieco cieplejsze (o to chyba tam ciężko - wiem, BC) i nie są jednocześnie największymi metropoliami...

...a sam jestem informatykiem i najchętniej bym znalazł jakąś robotę tam na spokojnie, ale mieszkać w Toronto to chyba zbyt wiele ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Znajdzie się tam coś dla mnie
@Ilythiiri: ciężko powiedzieć. Zależy ile w tej Warszawie zarabiasz - jak przysłowiowe 15k netto to nie :) zwłaszcza jak uwzględnisz że z $4-5k rocznie pójdzie na podróże do Europy jeżeli chcesz utrzymać kontakty z rodziną i przyjaciółmi.

Koszty życia są w porządku - małe mieszkanie (1 bedroom) w downtown Toronto albo średnie (2 bedroom) 30 minut drogi od centrum to jakieś $1600-$1800 miesięcznie, elektronika użytkowa i inne takie bzdury są tanie,
@Ilythiiri: Ja polecam rozważenie również Vancouver. Rynek pracy w IT jest mniejszy/gorszy niż w Toronto, ale okolica wydaje się być fajniejsza do życia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dr_Snaut: super kraj bulwo, który sprzedał całą swoją rezerwę złota, ale premier taki multikulti i wie co to komputer kwantowy, więc musi tam być zajebiście. Kanada była fajna 10 lat temu, teraz to taki sam rak politycznie jak zachodnia europa.
@kuleczka69: typowe #!$%@? o tym, że zachód upada i będziemy obserwować jego rychły upadek,
Twoim zdaniem to "polityczny rak", a mieszkających tam ludzi, którzy mają 4x większe PKB per capita w ogóle to nie rusza, śmieszne są te wykopowe hasełka o upadku krajów zachodnich, a o dziwo radzą sobie lepiej niż prawicowa i jednokulturowa Polska,
my to w ogóle mamy taką super strategię, że całe nasze złoto trzymamy w Wielkiej Brytanii,
@Nadrill: pytaj tutaj :)

@maze: programista, albo i szerzej - inżynier oprogramowania bo w sumie na programowaniu to spędzam 30-40% czasu w pracy