Cześć, Wrzucamy na szybko kolejne postępy. Ostatnie dni poświęcamy w większości na poprawianie błędów i dodawanie 'smaczków' do gry. Tym razem pod młotek wzięliśmy rzekę i jej otoczenie.
#gamedev #wodospadyboners ------------------------------------------------------------- #gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter) Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku. Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
@Usunelem_Konto: osobiście nienawidzę takich zabiegów w grach mobilnych (ograniczania energią czy życiami). Zazwyczaj nigdy już nie wracam do takiej gry. Dlatego też wolimy F2P, także fajnie, że się zgadzamy ;)
@sortris: Drugą grą podobną do Timber and stone jest Stonehearth. Chodziło mi raczej o styl jaki obraliście w grze, jak zobaczyłem gifa to od razu przypomniał mi się Timber and stone. Można powiedzieć że Timber jaki Stonehearth są klonami gry Dwarf Fortress, tylko w ładniejszej oprawie ( ͡°͜ʖ͡°) Odnośnie Wonzia to obecnie raczej ciężko się z nim skontaktować, bo ostatnio nie strimuje. Może przez twittera
@sortris: jak bedzie wygladal model platnosci? mikroplatnosci czy oplata z gory? szczerze mowiac chetnie zaplace, byleby nie bylo tam co chwile zebrania o kase.
Wrzucamy na szybko kolejne postępy. Ostatnie dni poświęcamy w większości na poprawianie błędów i dodawanie 'smaczków' do gry. Tym razem pod młotek wzięliśmy rzekę i jej otoczenie.
1) Rzeka i jej otoczenie (pic rel)
2) Zbliżenie na wodospad. Nadaje się do powieszenia w ramkę i na ścianę #polskiedomy ? ( ͡º ͜ʖ͡º)
3) Zbliżenie na młyn wodny
#gamedev #wodospadyboners
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.