Wpis z mikrobloga

@rbielawski: Możesz podejrzeć źródła klienta http://rezoner.net/axe/script/ zważywszy, że serwer ma taką samą strukturę będziesz w stanie wydedukować jak to działa.

Gra nie jest open source, ale jest póki co darmowa i mam nadzieję, że taka pozostanie o ile uda się ją doprowadzić do stanu, w którym zarobi na mój czas pracy i serwery.
@rezoner: aaa czyli sam grałem :D / Mam pomysł, stwórz możliwość zabicia Yeti po powiedzmy 10-15 fragach. Zabicie go mogłoby skutkować innym kolorem topora (+ do damage albo szybkości itp) :D
@jigsaw96: W każdym innym języku byłoby mi trudniej. Kocham JS za wszystko to za co inni go nienawidzą.
Nie ma typów zmiennych, nie ma zarządzania pamięcią, jest tolerancyjny, a wręcz olewczy dla błędów - ma prototypy zamiast klas. Bardzo szybko się w nim prototypuje - jest też znacznie czytelniejszy i proste rzeczy robi się w nim tak jak powinno się robić - czyli prosto - mam na myśli tworzenie obiektów w
@rezoner: Taki luźny feedback z mojej strony. Plastycznie super, ale może warto zmienić gobliny na coś bardziej spójnego z tematem? Może coś z mitologii eskimoskiej? Mam wrażenie, że wpłynęłoby to pozytywnie na utrzymanie klimatu.
@Ned: Foki :D Wiem, chciałbym, żeby było super spójnie, głęboko i tak dalej - ale ta wersja gry to siekanka, która pozwoli mi zarobić na coś ambitniejszego - gobliny są - bo model był tani - obiecuję, że mój następny projekt spełni wymienione wymagania - potrzebuję tylko zarobić na zespół (bez udziału wydawcy).