Wpis z mikrobloga

@factorys: A faktycznie, jakiś produkt medialny. Pod każdym utworem po kilkaset milionów wyświetleń (ʘʘ). Masakra jakaś, jak takie gnioty potrafią być wypromowane. No cóż biznes musi się kręcić.
Słucham własnie jakiegoś jej utworu z 570 milionami wyświetleń i naprawdę słucham różnorodnej muzyki, ale to jest dla mnie tak słabe, że aż szok. Tragedia.
@KsiegaRekordowSzutki: czy medialny... Żadna wytwórnia jej nie chciała 10-12 lat temu, sama nagrywała od zera, pod pieczą małej niezależnej wytwórni, bez wielkiej kasy na promocję. Teraz odrzuca oferty SONY BMG...
Zaczynała z niczego i pobiła największe gwiazdy USA...
Muzycznie nie musi każdemu przypasować... Pierwsze kawałki bardziej pod Country podchodzą, ostatnia płyta typowy POP.

Nie oczekuj też od nastolatki płyt w stylu Abby...