Aktywne Wpisy

lololokoo +3
#rozowepaski zniżam się do tego poziomu, ale zapytam tutaj ( ͡° ͜ʖ ͡°) moja przyjaciółka, która jest w związku od kilku lat i zdradza swojego faceta jest na mnie wściekła, bo kilka dni temu poznałyśmy kumpla jej faceta, któremu się spodobałam. Dodam, że on spodobał się mojej przyjaciółce, ale to były żarty, że "mogłaby go w nocy odwiedzić". Na początku jakoś nie zwrócił mojej uwagi, ale sama nakręcała

jankes83 +41
Te tłumaczenia prawactwa, że "piątka konfederacji została wycięta z kontekstu" są żenujące XD
Jakie są fakty?
Konfederacja robi badania fokusowe i śledzi jaki przekaz trafia do ich wyborców. Co im wychodzi?
"Z tego powodu wyszło nam 5 postulatów, nazwałem je piątką konfederacji i właśnie je ogłaszam światu po raz pierwszy:
- Nie chcemy Żydów,
- homoseksualistów,
- aborcji,
- podatków
- i Unii Europejskiej.
GROMKIE BRAWA PUBLICZNOŚCI XDDDDDDDDDDD
Mi natomiast wychodzi, że
Jakie są fakty?
Konfederacja robi badania fokusowe i śledzi jaki przekaz trafia do ich wyborców. Co im wychodzi?
"Z tego powodu wyszło nam 5 postulatów, nazwałem je piątką konfederacji i właśnie je ogłaszam światu po raz pierwszy:
- Nie chcemy Żydów,
- homoseksualistów,
- aborcji,
- podatków
- i Unii Europejskiej.
GROMKIE BRAWA PUBLICZNOŚCI XDDDDDDDDDDD
Mi natomiast wychodzi, że




Choć FWD nigdy nigdzie nie lubiłem, to akurat w tej grze było łatwo i przyjemnie. Po przejechaniu tras z eventów z 1960, kupiłem autko z 1970 na RWD. Pomyślałem - no, w końcu to, co lubię najbardziej. Jak bardzo się myliłem... kompletnie nie umiałem wyczuć auta. Przynajmniej tak było przy Fordzie Escort Mk II - auto bujało się na boki jak pijany menel próbujący biec nocą po wyboistych ścieżkach.
Dałem sobie spokój i kupiłem Fiata 131 Abarth. Było lepiej, stabilniej, choć często nie umiem wymusić kontrolowanego poślizgu, szczególnie przy 90/180 zakrętach, w sensie, nie umiem przeciągnąć go przez cały zakręt.
Byłbym wdzięczny za jakieś rady, techniki, cokolwiek. Szukałem poradników, dokopałem się m.in. do left foot braking, ale im więcej czytam o tym, tym większy mam mętlik w głowie. Jedni piszą, że jest po prostu szybciej, jedni że przed zakrętem, żeby podnieść tył, jedni widziałem, że hamują też podczas zakrętu. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć kiedy i jak tę technikę wykorzystywać? Bo teraz podczas jazdy zbyt dużo o tym myślę i nie umiem się przez to skupić na jeździe. Najwięcej poradników znalazłem na FWD, co jest w sumie logiczne, żeby przenieść ciężar na przód, a co z RWD? Stosuje się to tam?
Kiedy nakładać kontr-zakręt - przy wyjściu z driftu, czy zaraz jak się zacznie ślizgać? W poradnikach widziałem, że od razu, choć jak oglądałem, jak jeżdżą gracze na YT albo nawet zawodowcy, to jednak dopiero przy wyjściu.
Kiedy używać ręcznego? Wiadomo, łatwo nim wywołać poślizg, choć wolałbym unikać nadużywania go. Na pewno przy 180, a oprócz tego?
Bez skrzyni sekwencyjnej nie ma co podchodzić do tej gry? W grach, gdzie jeździło się na torach jeździłem z sekw., tutaj sobie na razie odpuściłem, żeby poznać na spokojnie modele jazdy, trasy, itp.
Trochę żałuję, że nie pograłem wcześniej w RBR, ponoć jest tam jakaś szkółka. Szkoda w sumie, że w Dircie takiej nie ma :P
Nawroty: https://www.youtube.com/watch?v=dootdEL9seA Najlepiej pokonywać tą techniką która jest na tym filmiku (nie pamiętam nazwy) - przy nawrocie lewo polega ona najpierw na skręcie w prawo, po czym ostro w lewo i wtedy samochód na zasadzie wahadła leci ci bokiem, czasem podcinasz strzałem