Aktywne Wpisy
niebadzogrem +115
Od kilku lat zrzucaliśmy z 4 znajomymi na Netflixa jakieś 140zł rocznie na osobę.
Dzisiaj Netflix wywalił mi taki komunikat, oh well nie chcą zarobić ich sprawa.
Cza wrócić na zatokę, ARRR :D
#netflix
Dzisiaj Netflix wywalił mi taki komunikat, oh well nie chcą zarobić ich sprawa.
Cza wrócić na zatokę, ARRR :D
#netflix
Poldek0000 +103
Takie rowery własnoręcznie robi Pan Sylwan Chlebowski! Serce mi się kraja, jak widzę jak stara się je sprzedać na Linkedin. Starszy człowiek, który wkłada w nie serducho do kwadratu. Emeryt, który mówi mi, że już wszystko w życiu zrobił a na emeryturze majsterkuje. Stolarz z 50 letnim stażem. Już w 2020 roku prosił mnie o pomoc, ale wiadomość wpadła mi do spam. W USA rowery stara się bez skutku sprzedać jego córka.
Więc komentarze wyjaśniają tu wszystko.
EDIT: nie ogarniam tylko tego "<< 0", ale nie pisze też w C/Cpp więc może o czymś nie wiem ważnym o.O
A wracając do tematu:
przesunięcie bitowe 0x1 << o zero pozycji nie robi nic.
Jest tylko po to żeby zaznaczyć że chodzi Ci o zerowy bit.
Zakładając ze P0 i P2 są 8 bitowe:
Robisz AND z 0x01 (00110001b) więc cokolwiek masz na P0 (np. 00110001b) spełnia to równanie poniżej.
Potem OR'ujesz czyli dodajesz do P2 bit 1 na pozycji 0
albo AND'ujesz czyli mnożysz
jakiś hipster-idiota to pisał. Przesunięcie bitowe o 0 bitów to noop.
Alternatywny zapis ciała pętli:
if(P0 % 2)
⟶P2 |= 1;
else
⟶P2 &= ~1;
Sam czasem tak robiłem, ale nigdy w takich kodach, tylko jak miałem kilka pod sobą, o 0,1,2,3... bity, to wtedy też zero zaznaczam dla wyglądu :D (kompilator i tak usunie taką operacje, nawet w mojej javie)
Ale cóƶ witam w 1985, gdzie
x << 1
jest szybsze odx * 2