Wpis z mikrobloga

Hejho Mireczki i Mirabelki,

Mam prośbę, potestowalibyście demo mojej nowej gry logicznej?
Chodzi o sprawdzenie czy levele są przyjemne i gra się miło i czy nie ma bugów.

Zenge: Starborn jest "demem" pełnej gry Zenge, która wyjdzie 13.04.2016.

Demo nie jest tu do końca dobrym słowem, gdyż jest to uzupełnienie historii z pełnej gry, i posiada odrębne 20 plansz, których nie będzie w pełnej wersji gry.

TRAILER Zenge: https://www.youtube.com/watch?v=7_BjvlPsWww

DEMO: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28936735/ZengeStarborn/index.html

O ile Zenge jest bardzo dobrze przetestowana przez sporą rzeszę graczy (za co dziękuję również wielu Mireczkom), oraz pisało o niej Touch Arcade (link link2) i Pocket Gamer (link), o tyle w "demo" praktycznie nikt nie grał. Premiera dema odbędzie się w dniu premiery gry (więc jeszcze 2 tygodnie), i zależałoby mi na testach graczy, czy wszystko jest okejka :)

Z góry wielkie dzięki.

#rozdajo Dla testerów przewiduję promo cody do pełnej wersji Zenge (Android, iOS, Steam).

Grę robię od roku, będzie za 1$, i wyjdzie na Androida, iOS, Windows Phone i Steama.

ps. Gra leży na dropboxie więc dajcie jej chwilę żeby się pobrała. Docelowo wyląduje na kongregate i innych takich.

#gry #ios #android #windowsphone #steam #html5 #puzzle
omx - Hejho Mireczki i Mirabelki,

Mam prośbę, potestowalibyście demo mojej nowej g...

źródło: comment_Ii11y003TsGTcmbk4KF89SZ1VnXp5QJa.jpg

Pobierz
  • 37
@omx: Dobra, jak gra logiczna to chętnie sprawdze. Jak test, to od początku. Nie chodzi na sexplorerze kompletnie (wyskakuje że not supported), a na foxie zanim się progessbar załaduje to mija okolo 3-5 minut(!), potem stoi na ok 15% przez ponad minutę. Nie dałoby rady jakbyś dał link bezpośredni do ściągnięcia? Bo tak wygląda jakby zajmowała ta gra z minimum GB.

Przydałyby się % loadingu żeby wiedzieć czy rusza coś czy
Z progress bar popatrzę, unity powinno to ogarniać, a widać nie ogarnia. A długi czas ładowania to niestety serwer Dropbox. Linka do ściągnięcia nie mogę dać, bo demo będzie w html5 i niestety takie testy są potrzebne. Wybaczcie i dzięki!:)
@nowywinternetach: @xcccx:
@omx: jakieś napisy do buttonów zamiast kółek by się przydały - nie wiedziałem że żeby przejść do kolejnego poziomu trzeba to kółko klikać (1-3 poziomy klikałem z ciekawości czy to coś robi, w 4 nie kliknąłem i nie wiedziałem czemu to dalej nie idzie).
Na tym poziomie prawy kawałek od środka chciałem cofnąć bo do przodu nie chciało iść i mamy to co w załączniku. Gra się spiehdoliła na amen.

21:03:07.094
xcccx - @omx: jakieś napisy do buttonów zamiast kółek by się przydały - nie wiedziałe...

źródło: comment_5fE9XB8BkpNwYVVTkG8lG8B5TttgQxgr.jpg

Pobierz
@Perlo: dzięki za opinie. Jednak takie gry się na steam sprzedają, jest na nie popyt i ludzie którzy na takie gry czekają. Dla Ciebie to gówno, przejdz do następnej. Elo
@omx: Co pojawia się po przejściu ostatniego poziomu(tam gdzie jest ta skrzynka, bądź coś w kształcie skrzynki na puzzlach)? Bo wyskoczyło mi to samo co u @xcccx - wcześniej wyskoczyło na chrome(ale na 4/5 poziomie, więc pobrałem firefoxa). Co do przedostatniego poziomu, kiedy połączę(tymi niebieskimi bokami) części puzzli w zły sposób(te dwa po prawej) to w jaki sposób je później rozłączyć?
@omx: Ludzie na to czekaja? Czekaja to na nowe GTA czy wiedzmina, to wezma w bundlu jak beda karty... Nie oszukujmy sie, przez #!$%@? greenlight i takie gry na steamie jest masa crapu. Na komorki? spoko, na pc? 10 lat temu by sie nie nadawalo zeby za to zaplacic. A tworcy nie maja za grosz ambicji obecnie, nazwa to "indie" i wciskaja byle gowno, byle na steama przepchnac i moze jakis
@MaxMar: osz cholera, zapomniałem zablokować tamtego połączenia! Dzięki. One nie powinny się że sobą moc źle zlaczyc. Po przejściu ostatniego poziomu jest slideshow wszystkich obrazów. Z błędami popatrzę, fuck. Głupi html5.

@xcccx: ctrl+f5 powinno pomóc. Dzięki za loga, szkoda że jest postripowany, ale to moja wina.

@qmox: cześć ;)

@Perlo: spoko, masz prawo do własnego wyobrażenia o rzeczywistości.
@omx: The browser could not allocate enough memory for the WebGL content. If you are the developer of this content, try allocating less memory to your WebGL build in the WebGL player settings.
Działało, działało i podziałało.
Jeden klocek stuknął o drugi, pojawił się błąd i już nie działa

Exception at:
Error
at jsStackTrace (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:1:22973)
at stackTrace (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:1:23156)
at blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:1:2202
at uJ (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:24:266208)
at Xx (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:24:85582)
at bzb (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:22:284708)
at Array.zmc (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:20:567652)
at aJn (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:7:1105832)
at $In (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:7:1105634)
at Array.mui (blob:https%3A//dl.dropboxusercontent.com/b10a7045-fc10-442a-bacd-c6541daffddc:6:714295)
UnityLoader.js:1 Invoking error handler due to
Uncaught undefined - Exception catching is disabled, this exception cannot be caught. Compile with -s DISABLEEXCEPTIONCATCHING=0