Wpis z mikrobloga

#ewoo #paypal

Mirki kurde :/ paypal stwierdził, że nie odda mi kasy za nieotrzymanie telefonu, który zaginął podczas przesyłki (x600). Co teraz zrobić? status wisi od 8.01.2016
2016-01-08 10:36 The item has arrived in the transit airport
2016-01-08 01:15 The item has left the originating country

najpierw paypal wysłał mi email, że jest mój ruch w sporze, ale nie muszę nic robić bo będą sprawdzać tracking, później znowu był mój ruch w sporze, miałam do 3 dni dać znać czy problem został rozwiązany (paczka dotarła lub dogadałam się ze sprzedawcą). Nic takiego się nie stało więc nic nie odpowiadałam, a dzisiaj zamknięcie sporu i taki email:

In response to your non-receipt complaint, the seller provided reasonable proof that the merchandise was shipped to you. And we haven't heard you reply .

Therefore, in accordance with our User Agreement, we cannot reverse the transaction.

We regret that you had this experience about waiting so much time but hope you could understand PayPal not able to control the shipment schedule.

Please note that we do keep track of buyer complaints, and have noted your dissatisfaction in this seller’s account records. Sellers who consistently receive buyer complaints are investigated.

Furthermore If you still have problem not solved , please feel free to call us,we are willing to help you anytime.?

Miał ktoś taką sytuację i otrzymał zwrot?
Wołam też @KRULL bo chyba ma podobny problem z zaginięciem
  • 29
  • Odpowiedz
@KRULL: ja sądziłam, że paypal załatwi sprawę, w końcu sprzedawca ma 60 dni na dostarczenie towaru i to on ma obowiązek odzyskiwania kasy od winowajcy zamieszania, czyli NLpost lub yanwen, a kupujący płaci powinien mieć w dupie to że coś gdzieś zaginęło. Towar albo kasa. Stąd moje rozgoryczenie odnośnie paypala. tez miałam tylko dwie opcje i dlatego nie podejmowałam żadnych działań. u mnie już sporu na paypal nie ma, został zamknięty,
  • Odpowiedz
@downinthedumps: Cały czas miałem tylko 3 powiadomienia, dzisiaj sprawdzam doszło nowe ale z datą 08.01.2016 :) śmiesznie będzie jak się odnajdzie ten telefon za 1/2 miesiące
  • Odpowiedz
@KRULL: dosyć nieoczekiwany zwrot sytuacji. odwołanie wysłane w czwartek do paypala pozostało bez odpowiedzi (mieli deklarowany czas na jakąkolwiek odpowiedź 24 h, ale nie wyrobili się. Podobnie bez odpowiedzi została reklamacja w banku.
ale uwaga, napisałam zrezygnowana do ewoo i powiedział, spoko - zwracamy kasę, weźmiemy odpowiedzialność, napisz do supportu jd. tak też zrobiłam, ewoo im potwierdził że zwrot kasy i dzisiaj w nocy jd mi napisało, że anulują to zamówienie
  • Odpowiedz
@downinthedumps: Pisać do nich, to albo Ci odpowiedzą, lub nie.
Napisałem do nich maila odnośnie mojej reklamacji - czekam tydzień.
Zaginęło mi 40 zł podczas płatności za pomocą karty w sklepie online empik, później anulowałem zamówienie, dochodzili dobre 4-5 miesięcy gdzie są moje pieniądze. Cały czas, że się skontaktują w przeciągu tygodnia - mijał miesiąc 0 odpowiedzi.
Ja bym się już nie bawił z wypisywaniem do paypala, tylko spamował im na
  • Odpowiedz
@KRULL: dzwonilam, zezarlo mi w cholere kasy bo melodyjka w trakcie czekania, bo najpierw panu sie wylaczyl system, pozniej mi kasy na karcie zabraklo, bo infolinia pobiera hajs oddzielny od pakietu mint, a na koncu i tak sie dowiedzialam, ze przez telefon sie nie odwolam tylko musze pisac na specjalny email do odwolan. dzisiaj otrzymalam odpowiedz, ale nie wiem czy sie smiac czy plakac. ale nie bede z nimi drzec kotow
  • Odpowiedz
@downinthedumps:
@KRULL:

Mam identyczny problem, czekam na rozpatrzenie odwołania przez PP. Będę też próbował z chargebackiem. Wysłałem im dodatkowego maila z instrukcją jakie informacje w systemie pokazują, że paczka dotarła,a jakie, że nadal jest w transicie. Ktoś ukradł paczkę, pytanie czy Ewoo czy któryś pośrednik. Szczerze mówiąc słynna reputacja PP upadła po takiej odmowie u mnie całkowicie, pytanie czy się zrehabilitują.
  • Odpowiedz