Aktywne Wpisy
KarnetNaGlony +135
jakim płatkiem śniegu trzeba być żeby się zesrać o tą reklame xD przecież to jest mem
miki4ever +477
#paryz2024 co mi się podoba na tych igrzyskach to umiejscowienie dyscyplin. Chyba pierwszy raz miasto tak genialnie potrafiło „sprzedać” swoje atrakcje. Zamiast nudnych stadionów, mamy zawsze jakiś lokalny smaczek, czy to Luwr, czy Wieżę Eiffla. Dużo lepsza promocja miasta iż nudne finisze na stadionie, brawo.
Polityka - sprzedaż ogółem (w grudniu 2015) - 131.294
Wsieci - sprzedaż ogółem - 84.368
tym większa im mniejszy zasięg ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://www.press.pl/newsy/prasa/pokaz/51630,W-Sieci-dostaje-od-panstwowych-firm-wiecej-niz-konkurencja_-Polityka-tyle-co-Gazeta-Polska
2) Zapłacić 500 tysięcy, żeby reklamę zobaczyło 50 tysięcy osób w czasopiśmie, które jest uważane za tendencyjne i ciągle się procesuje i zamieszcza przeprosiny
@Papudrak:
PO w tym wszystkim nie było tak bezczelne jak PiS, zachowywali jakieś pozory. PiS się nie #!$%@?, jednocześnie mówią o odrywaniu od koryta, partyjniactwie i kumoterstwie PO i PSL, a sami zachowują się jeszcze gorzej. Denerwują mnie.
Jest jakiś dokładny raport?
W latach 2010-2014 dwanaście resortów, które ujawniły dane Instytutowi Jagiellońskiemu, wydało na reklamę 260 milionów złotych. To dwa razy więcej niż wszystkie ministerstwa w latach 2008-2012. Z tego media otrzymały około 160 milionów, a największy udział w tym reklamowym torcie miała telewizja.
W przypadku prasy, największymi odbiorcami rządowych reklam są Agora, wydawca "Gazety Wyborczej" (5 mln zł), Gremi Bussines Communication, wydawca "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze" (3,5 mln zł) oraz Axel Springer, wydawca "Faktu" i "Newsweeka" (3,2 mln zł).
A dla