Wpis z mikrobloga

@TypowyPolskiFaszysta: jeśli jest cały (widać że jest przerwana siateczka - najlepiej wymienić ) to może zostać. Od czasu do czasu należy taki filtr wyczyścić preparatem do filtrów siateczkowych (dokładnej nazwy nie znam), wiem, że w moto nawilża się je jeszcze olejem specjalnym - tutaj zapewne podobnie
  • Odpowiedz
@TypowyPolskiFaszysta: Najlepiej jakbyś dorobił coś na kształt fabrycznego airboxa lub podrobił akcesoryjny od np. K&N. Wtedy filtr nie będzie tak narażony na wszelkie brudy no i będziesz łapać powietrze tak jak chciał konstruktor a nie ciepłe powietrze z komory.
  • Odpowiedz
@TypowyPolskiFaszysta: wysyłkowo sami nie wiedzą ile chcą, ja lubię się osobiście na szrot przejść - zapytaj na mirko czy ktoś nie ma takiego auta jak Ty i poproś, żeby Ci wymiary boxa podał. Wtedy można ewentualnie przerobić zwykłą wersję pod v6, albo ogólnie kupić z innego auta o podobnej średnicy przepustnicy.
  • Odpowiedz
@magiczny_orangutan: niedawno kupiłem za 2k zł i już 1k na pierdoły poszło. Silnik sam w sobie bez zarzutu, ale na pewno nie ma 100% mocy, po pierwsze przez lpg 2 gen, po drugie ogólne lekkie zanedbanie (filtry, świece itp.), po trzecie ta jednostka podobno lubi gubić konie. Żeby było w miarę spoko to musiałbym zrobić sprzęgło,końcówki drążka, regulację lpg, filtry/świece/przewody, kółka na lato, rozrząd ma ~6 lat, 70k km.
  • Odpowiedz
@TypowyPolskiFaszysta: filtry materiałowe póki nie mają uszkodzeń można wykorzystywać długo. Powinieneś go przeczyścić kompresorem, następnie potraktować preparatem czyszczącym, a na koniec nasączyć specjalnym olejem. To jest długa droga i wymaga zakupu odpowiednich środków, ale tylko w ten sposób zapewnisz filtrowi utrzymanie parametrów deklarowanych przez producenta lub tylko nieznaczne odchylenia po czasie.
Oczywiście jest też możliwość ograniczenia się do punktu pierwszego, czyli kompresora, filtr potem może nie przepuszczać tyle powietrza co
  • Odpowiedz