Wpis z mikrobloga

Mam problem bo wziąłem telefon na abonament wraz z przeniesieniem numeru i dziś miało zostać zrobione przeniesienie a tu takie coś niestety otrzymaliśmy odmowę przeniesienia numeru XXXXXXX. Dane w podpisanych dokumentach są inne niż te u obecnego operatora. Brak zgodności danych nie pozwala na realizację procesu.

Twój operator sprawdza przede wszystkim numer PESEL jeżeli jesteś klientem indywidualnym i numer NIP jeżeli jesteś klientem prowadzącym działalność gospodarczą. Sprawdź dane u operatora i napisz do nas a ponowimy proces kiedy już wszystko będzie się zgadzać.

Co się ma niby nie zgadzać? I znowu mam czekać i nie mogę dzwonić na inne telefony bo mi nalicza dodatkowo opłatę a nie jest to wliczone w abonament póki nie przeniosę numeru co za #!$%@?

#pytanie #pomoc #telefony
  • 1
  • Odpowiedz
@Harp123: miałeś wcześniej niezarejestrowany pre-paid ?? Jeżeli tak to udaj się do obecnego operatora i zarejestruj się na dane które wpisałeś u operatora do którego chcesz się przenieść.
  • Odpowiedz