Aktywne Wpisy
Jopek1974 +1
O strajku kierowców zawodowych mówi się pokątnie i co się słyszy w trasie na radiu i parkingu to wszyscy za ale do tego nigdy nie dojdzie jakie jest wasze zdanie kierowców zawodowych? nie pajaców z piwnicy nie pytam o zdanie #zycietruckera #strajkierowcowzawodowych
Zorganizować się i zrobić strajk przez 7 dni
- Tak 45.0% (127)
- Nie 55.0% (155)
ZaczarowanyLump +67
#p0lka Kolejny do "Wielkiego Atlasu Kukoldów"
Takie cuda jak paypal możesz stworzyć w piwnicy na kompie, liczy się pomysł a środki do realizacji się znajdą.
Denerwuje mnie takie kiszenie kapuchy... póki nie zaczniesz czegoś robić /
Komentarz usunięty przez autora
@Afropolon: jestem programistą, piszę jakieś gównoaplikacje dla gównofirm. chcę założyć coś własnego, mam nawet pomysły - męczy mnie praca na etacie. ale nigdy nie osiągnę tyle ile on, cokolwiek bym nie zrobił - to jest smutne. "trzeba dorosnąć i przestać marzyć" - mogę co najwyżej być pracownikiem dobrej firmy albo sam
@FlyingDutchman: Stwórz urządzenie do cofania się w czasie, cofnij się do 1998 roku i stwórz Paypala. Dalej z górki.
Rób etat, w weekendy rób swoje, skończysz apkę, szukaj inwestora , sprzedaj ...bum...bańka jułanów seczułańskich jest twoja !
Oczywiście świruje pawiana bo nie łatwo o dobry pomysł, ale to nie powód żeby kisić kapustę na kształt twoich postów.
Btw. robisz gównoaplikacje? - a skąd jesteś może razem podbijemy świat. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Btw2. oddaj macbooka. :(
Ale macie problemy.... przez 6 lat robiłem dla szwajcarów widując ich kilka razy w roku, teraz od 3 lat robie dla Holendrów, byłem tam tylko raz.....
Skończcie kisić kapuch serio !
Z takim podejściem rzeczywiście lipa, nie będzie hajsu.
tylko że ja nie chcę hajsu. chcę celu, hajs jest tylko narzędziem.
Pracujesz obecnie dla jakiegoś obcego kapitału, więc pracujesz zdalnie, tylko nie wiesz o tym. Ok masz kilku kolegów w dziale, jakoś idzie...da się to ogarnąć solo, co lepsze - darmo i po godzinach, soft start bez inwestycji.