Wpis z mikrobloga

@FlyingDutchman: Kraj nie jest wielkim problemem, w dzisiejszych czasach nie musisz prosić Kiszczaka o wyjazd do NRD. Bież walizki jedź do UK - styknie ? czy koniecznie Hameryka ? jak tak to dylaj po wizę, wielu osobom się udaje dostać wizę.

Takie cuda jak paypal możesz stworzyć w piwnicy na kompie, liczy się pomysł a środki do realizacji się znajdą.

Denerwuje mnie takie kiszenie kapuchy... póki nie zaczniesz czegoś robić /
@mBartek89: wiem że startował w RPA, mimo wszystko jednak rodzina w Kanadzie dużo mu pomogła (i wprowadzony program obywatelstw).
@Afropolon: jestem programistą, piszę jakieś gównoaplikacje dla gównofirm. chcę założyć coś własnego, mam nawet pomysły - męczy mnie praca na etacie. ale nigdy nie osiągnę tyle ile on, cokolwiek bym nie zrobił - to jest smutne. "trzeba dorosnąć i przestać marzyć" - mogę co najwyżej być pracownikiem dobrej firmy albo sam
@FlyingDutchman: Małe od Wielkiego różni pomysł....
Rób etat, w weekendy rób swoje, skończysz apkę, szukaj inwestora , sprzedaj ...bum...bańka jułanów seczułańskich jest twoja !

Oczywiście świruje pawiana bo nie łatwo o dobry pomysł, ale to nie powód żeby kisić kapustę na kształt twoich postów.
@FlyingDutchman: Skoro czytasz biografię Elona to wiesz, że mieszkał w Afryce a do Kanady wyjechał bez niczego. Wszystko osiągnął swoją ciężką pracą, także czytaj masę książek i ciężko pracuj, szlifuj angielski.

Btw. robisz gównoaplikacje? - a skąd jesteś może razem podbijemy świat. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Btw2. oddaj macbooka. :(
@hellofriend: @FlyingDutchman : Szkoda że dzisiejsza technologia nie pozwala na pracę zdalną pomiędzy Szanghajem a Monako....zaraz zaraz.....

Ale macie problemy.... przez 6 lat robiłem dla szwajcarów widując ich kilka razy w roku, teraz od 3 lat robie dla Holendrów, byłem tam tylko raz.....

Skończcie kisić kapuch serio !