Wpis z mikrobloga

#firma #prawo
Mirki, wysłałem do klienta towar (2 rzeczy) jednak przez pomyłkę w pobraniu wpisałem pobranie za jedną rzecz. Było to kilka msc temu. Czy mogę od klienta żądać zapłaty za 2gą rzecz?
Pozdrawiam
  • 12
@maxprojekt: Za dużo zamówień, a to było przed świętami. Wczoraj księgowa poinformowała, że się na rozrachunku nie zgadza u jednego klienta kwota.

@szaremyszki: @darek-jg: @Queltas: Ok, zebrałem informacje (WZtki z magazynu, list przewozowy + dane techniczne np waga/rozmiar paczki, ustalona kwota pobrania + 2 zamówienia ze sklepu)

Zadzwoniłem, bezczelnie kłamie, że dostał tylko jedną rzecz. Nie ma sensu z nim rozmawiać więc się rozłączyłem.
Smaruję właśnie maila, normalnie
@lycamob: Trafia mnie jak widzę, jak ktoś przywłaszcza sobie coś co do niego nie należy. Ostatnio przez pomyłkę moją/mojego brata kurier przywłaszczył sobie moje 150 zł i też twierdzi, że nic nie wziął
@Queltas:
Kurierzy to często jakiś "lewy sort". W szkole gdzie czasami pracuje kiedyś przesyłkę odbierała księgowa. Zapłaciła (płatność przy odbiorze). Kurier poszedł i tyle. Na 2go dzień pytam o przesyłkę, mówi że ona odebrała, to pytam gdzie dała, ona że no tutaj gdzieś ją zostawił... Sprawdzam kamery, no wyszedł z nią i odjechał. Kontakt do firmy "Panie to była inna paczka dla innego klienta, mamy podpisany odbiór do widzenia.". Najlepsze, że