Wpis z mikrobloga

@Wilt0n: Nie do końca. Np. w pliku "polish" są nazwy dla Polski, a w "lithuanian" dla Litwy. Dla Polski Gdańsk to 43 = "Gdansk" a dla Litwy 43 = "Gdanskas". Analogicznie z wieloma innymi prowincjami. Nie wiem czy o to ci chodziło.
@xpemo22x: Nie, nie o to. Sama nazwa pliku z prowincjami nie sprawia, że gra będzie wiedzieć, że Danzig w posiadaniu Polski ma stać się Gdańskiem. Gdzieś w plikach musi być odniesienie do listy prowincji. Chcę wiedzieć, gdzie jest to odniesienie.
@Wilt0n: Wybacz, ale nie rozumiem do końca o co ci chodzi. W grze w opcjach włączasz opcję Dynamic Provinces i od tej pory gra bierze nazwy z podanego wyżej prze zemnie folderu. Dla kultury Polskiej bierze plik "polish" i stamtąd nazwy prowincji, dla Litewskiej "lithuanian" itd. Innych odniesień co do dynamicznych nazw prowincji nie ma, a przynajmniej nie kojarzę.
@xpemo22x: Inaczej. Jest sobie na przykład taki Śląsk, który używa nazw domyślnych (stąd Breslau, a nie Wrocław i tak dalej). Chcę sobie pogrzebać w pliku to determinującym i zrobić tak, żeby Śląsk od początku używał polskich nazw prowincji (normalnie, żeby tak było, trzeba by zdobyć Śląskiem prowincję z polską kulturą i zrobić Culture Shift, co zmieni kulturę na polską. Ja chcę zostać przy kulturze śląskiej, która na vanilli używa nazw domyślnych
@Wilt0n: Są trzy możliwości, przez Tag (np POL, FRA), główną kulturę (polish, saxon) lub grupę kulturową kraju (west slavic, german). Gra bierze nazwy w tej kolejności. Najpierw szuka nazwy dla danej prowincji w pliku tagu, jeśli nie ma, w kulturze, jeśli nie ma w grupie i dopiero na końcu używa oryginalnej. Tj. jeśli opcja jest włączona oczywiście.

Także to, co @xpemo22x sugeruje zadziała. Nazwa pliku musi być dokładną nazwą kultury/tagu/grupy +