Aktywne Wpisy

Beesly +2
Dajcie jakąś fajną nazwę na gabinet weterynaryjny dla psów i kotków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kiciochpyta #pytanie #rozowepaski #psy #koty #smiesznypiesek #zwierzaczki
#kiciochpyta #pytanie #rozowepaski #psy #koty #smiesznypiesek #zwierzaczki

Jabby +1125





map < int, map > Obiekt;#cpp #programowanie
map < int, map >::iterator nazwa? A potem już tylko
for(nazwa = obiekt.begin();nazwa!=obiekt.end();++nazwa)C++98i
C++03:
for_each(Obiekt.begin(),Obiekt.end(), F);albo
for(map < int, map >::iterator it = Obiekt.begin(), end = Obiekt.end(); it != end; ++it) { ... }(
const_iteratorjeśli tylko oglądasz)
C++11:
to co wyƶej oraz
for(auto it = begin(Obiekt), e = end(Obiekt); it != e; ++it){ ... }albo
for(auto&& element : Obiekt) { ... }Mając taki kod
map > ::const_iterator Object;
for (Object = OperationList.begin(); Object!=OperationList.end(); ++Object)
{
if (Object.size()==2 and RawData.substr(pos,Object[1].length())==Object[1])
{
addElement(Object[0],Object[1]);
pos+=Object[1].length()-1;
}
Wywala mi :
CristallParser.cpp|49|error: ‘std::map > >::const_iterator’ has no member named ‘size’|@KrzaQ2 Zobacz może ty
jak chcesz rozmiar podmapy, to daj coś w stylu Object->second.size()
@Marmite: Nie tworzysz obiektu tymczasowego. Akurat Herb Sutter ostatnio o tym przyblogował. Ogółem, postinkrementacja inkrementuje obiekt i zwraca jego starą wartość, która naturalnie nie moƶe być samym obiektem. W przypadku STL-owych iteratorów praktycznie kaƶdy kompilator jest w stanie to zoptymalizować, ale nie ma sensu dla zasady
Object->second[klucz]?
dla
map >map >::const_iterator it;*itto
pair< const int, map>&it->firstto
const int&it->secondto
map&*begin(it->second)to
pair&begin(it->second)->firstto
const int&begin(it->second)->secondto
string&