Wpis z mikrobloga

@AKAPony: Słuchałem i... to dalej jest gra od spierdonów dla spierdonów. Zresztą ciężko o jakąś sensowną opinię od youtuberów na temat tej gry, bo wszyscy równo zastraszeni przez redditowców są.
@AKAPony: W sensie serio. UI part of the story? Wow, to jest geniusz? Bez jaj. Brak konieczności zabijania stworów? Czy Ci ludzie się kurde wczoraj urodzili, że ich to szokuje? :D Ech, dzieci dorastają.
@Karwelas: Ja uważam to za bardzo bardzo dobrą grę, która ma prawo do startowania do GOTY. Głównie z tego powodu, że jest to coś kompletnie nowego. RPG które ci pokazuję, że nie musisz zabijać aby wygrać. Ba. Te wybory czy zabijesz czy nie zabijesz są dość ważne. Osobiście uważam, że undertale powinno się dopiero ocenić po 2 przejściu gry.
Jest to świeżość na rynku gier komputerowych jak kiedyś był minicraft.
Ogólnie
@Karwelas: Hmm, raczej nie patrzę na to jaka jest "najlepsza gra", co doszukuję się w grach jakichś rewolucji. Np. Wiedźmin ostatnio mnie zaskoczył dosyć niespotykaną formą narracji, tzn. zwrócenie ku zwykłym problemom, bez nadmiernego pulp fantasy. Jeśli miałbym wymienić produkcję do której najchętniej wracam, to pewnie Torment/F2.
@Ranven: skoro ci się nie podoba to po co mamy się wysilać i się tłumaczyć z tego czemu nam się podoba, skoro i tak nie zmieni to twojego zdania? Idź zajmij się czymś pożytecznym człowieku
@AKAPony: > podpieranie się IGN-enem w jakiejkolwiek dyskusji o grach xD

Inna sprawa, po cholerę Ty bierzesz udział w tej rozmowie? Nie szukam serii linków z sieci, tylko jakiegoś sensownego komentarza tutaj.
@matejss: Protip: szanuje twoja opinie ale RPGow ktore pozwalaja nie zabijac nikogo jest calkiem sporo. I maja one znacznie powazniejsza tematyke.

Torment jest przez to uwazany za jednego z najlepszych przedstawicieli gatunku. Chociaz tam trzeba jednak chyba zabic jakiegos przeciwnika, Ravele bodajze.
@Ranven: gra porusza wiele ciekawych aspektów moralnych, do tego jest nieprzewidywalna fabularnie i naprawdę ciekawa. Polecam ją przejść by zrozumieć. Gameplay jest bardzo ciekawy, chociaż nie jestem fanem tego typu gier, to dla całej otoczki warto przejść chociaż raz ;)
@matejss:

RPG które ci pokazuję, że nie musisz zabijać aby wygrać

Przecież to nie jest żadna rewolucja.

Jest to świeżość na rynku gier komputerowych jak kiedyś był minicraft.

W sensie co dokładnie jest świeże w tej grze? Motyw winy? Planescape: Torment. Brak konieczności walki? Fallout 2.

@sorek: I widzisz, do tego właśnie piję, bo też widziałem takie argumenty. Ma swoje ciekawe rozwiązania, ale czy ja wiem, czy porusza aż tak