Wpis z mikrobloga

Pierwsza przejażdżka po wymianie tarcz(jedna miała bicie 0,5mm) wpadło 130km, trochę wiało ale musiałem się poświęcić na to by dotrzeć stare klocki do nowych tarcz. Od razu lepiej się hamuje, hamulec zrobił się żyleta( ͡° ͜ʖ ͡°).

#motocykle
  • 15
  • Odpowiedz
@Stitch: Nie prawa właśnie.. Udało mi się kupić 2 sztuki ori 4,5mm. Lewą mam na sprzedaż :) bo jest OK.
Ale powiem ci że chyba pół roku szukałem masakra.
  • Odpowiedz
@Wasky: bo wlasnie lewe tarcze w hondach maja tendencje do bicia. Heh sam wiem jak to jest. ja albo bede zamawial tarcze u pimpka, albo nowe w aso i trudno i tak sprzet zostaje
  • Odpowiedz
@Stitch: I co sama z siebie?? bo właśnie jak kupiłem to biła już, a żadnego uszkodzenia na niej nie widziałem. Dziwna sprawa. Zobaczymy jak te "nowe" będą się sprawować.
  • Odpowiedz
@Drail: kazda ma do tego tendencje moze tak :) ale to nic starsznego, zalezy jak kto jezdzil, jak ktos wie jak traktowac hamulce to nie bedzie nic bilo, a jak ktos hamuje ostro i trzyma zacisniete heble to sie odksztalci lekko i potem bije
  • Odpowiedz
@Stitch: ja tam słyszałem że prostowana tarcza umie sobie przypomnieć że była krzywa i potrafi wrócić do tego błogostanu.
Kurde, w gixie regularnie jak zsiadam to mi cykają tarcze od nagrzania, w jednej się nity poluzowały z czasem ale nigdy nie żadna nie poszła w banany od temperatury. Coś te Hondy jakoś tracą w moich oczach z każdym Twoim wpisem ;-)

Gx
  • Odpowiedz
@Gixaar: no bardzo traca, szczegolnie, ze prawie w ogole o nich nie pisze.

Kazda tarcz, nawet w aucie jak je zgrzejesz po palowaniu i nie puscisz hebla to sie odksztalci. A honda zjada lewa strone klockow szybciej najczesciej, niewiadomo czemu
  • Odpowiedz
@Gixaar: oczywiscie mowa o klasycznych stopach. Weglowo ceramiczne wiadomo, ze sa wytrzymalsze i ich to nie dotyczy. Zreszta poobserwuj sobie jak jezdza niedoswiadczeni ludzie. Jak ostro hamuja bardzo czesto trzymaja hebel podczas postoju, a to cholerny blad ;]
  • Odpowiedz
@Gixaar: a tak swoja droga K4 litrowy to jedyny motocykl, gdzie podczas upalania na torze przegrzalem tarcze do fioletowego odcienia... bardzo szybko tam heble puszczaja parametry przy torowej jezdzie, w k6 za to bajka.
wiec chyba zle zrozumiales moj wpis :) pozdro
  • Odpowiedz
@Stitch: No, na bladawce mi zmieniłeś pogląd jakiś czas temu, czy jakoś tak.
Gix to ma dość toporne hample i mi też miękły po nagrzaniu, nawet w stalflexie, do fioletu co prawda nie doszedłem, szacun. Jak zmieniłem pompę, na taką mało spotykaną, Beringera i jest znacznie lepiej i na zimno i na ciepło.

Gx
  • Odpowiedz
@Gixaar: na bladawce to chyba Szlaufman, bo on pisal, ze sc59 biora olej i sa awaryjne pierwsze roczniki, ja tam twierdzilem, ze nie odstaja od innych litrow, bo tez jada dosc dobrze :P Moja wiedza w 1000RR obejmuje tylko sc57 i sc59 po lifcie. Przedzial 2008-2012 to domena Szlaufmana wlasnie, ktory pisal, ze sa dosc slabo wykonane...
  • Odpowiedz