Aktywne Wpisy
TfarukBartus +269
Nigdy nie zabrałem nic ze śmietnika aż do dzisiaj (lvl24), poszedłem wyrzucić śmieci a tu się okazało że ktoś wyrzucił 3 kartony gier, jako graczowi szkoda mi gier na płytkach więc zabrałem je ze sobą... W domu moim oczom ukazały gry zwykle, edycję specjalne, edycję kolekcjonerskie, a większość to gry dzieciństwa/nastoletnich lat, stan płyt w większości to 6/6 bądź 5/6 (ciekawe czemu wyrzucił taką kolekcje?), no cóż trzeba zamówić stacje płyt na
Heexi +117
Podróż pociągiem ze znajomymi na linii Kraków-Poznań o 5:17.
Wchodzimy do przydzielonego wagonu na bilecie, szukamy miejsca. Okazuje się ze na jednym z naszych miejscach siedzi dziewczyna, która na pewniaka twierdzi że to jej miejsce. Standardowo jak to bywa w takiej sytuacji prośba o pokazanie biletu, no i faktycznie mamy to samo miejsce. Trudno, pewnie wina systemu, cos nie pykło i przydzieliło te same. Dziewczyny stwierdziły, że pójdą wyjaśnić sytuację do konduktora. My rozsiedlismy się wygodnie w fotelach, bo zaraz pociąg ma ruszyć i można iść w kimę. Dziewczyny wracają i po koleżanki minie widzę że ma niezłą bekę. Okazało się, że laska ma kupiony bilet na wczoraj, a pociąg zaraz rusza xD Prosi nas o szybka pomoc w ściągnięciu walizki i biegnie do wyjścia. I teraz uwaga punkt kulminacyjny sytuacji, esencja #logikarozowychpaskow.
Przecież nie może olewać swoich obowiązków w tak rażący sposób.
A najlepiej udowodnijcie, że konduktor to olewus. Poważne oskarżenie.
Co jest bardziej prawdopodobne? Że konduktor olewa swoje obowiązki i naraża się na odpowiedzialność karną, a
@adisz2:
Tak, na co dzień spotykasz konduktorów, którzy ryzykują pracą i kłopotami prawnymi. Ty chyba nawet nie zdajesz sobie sprawy, po co oni tych gwizdków używają. Wiesz dlaczego?
Ponadto chciałbym wiedzieć, co zrobiłeś z tym nieprofesjonalizmem pracowników PKP.
Nie odpowiedziałeś na pytania.
Tak, na co dzień spotykam takich konduktorów. Czy ryzykują czymś to jest dla mnie nieistotne.
W związku z nadesłanym wnioskiem uprzejmie informujemy, że nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet XXX z uwagi na brak rezygnacji z biletu.
Wyjaśniamy, że podstawą do zwrotu za niewykorzystany bilet internetowy jest realizacja rezygnacji z biletu poprzez system e-IC. W razie odstąpienia od umowy przewozu (rezygnacji z podróży) należy w systemie dokonać rezygnacji, korzystając z przycisku "Rezygnuj" nie później niż 15 min przed odjazdem pociągu. Gdy nie jest możliwe rozwiązanie umowy przewozu za pomocą systemu e-IC, to dokonanie rezygnacji Podróżny powinien uzyskać na bilecie poprzez odpowiednie poświadczenie pracownika PKP Intercity, stanowiące podstawę do dokonania zwrotu. Potwierdzenie można otrzymać na stacji miejscowości wyjazdu w terminie ważności
Ale dobrze, żeby zaspokoić twoją chęć uzyskania odpowiedzi - gwizdek jest sygnałem odjazdu. Tak na zdrowy rozsądek. Teraz powiedz mi po co była ci moja nieprofesjonalna odpowiedź potrzebna. Czyżbyś był konduktorem, lub krewnym takowych i
Argumentum ad personam. I to jest prawdziwe odwracanie kota ogonem. Ale proszę mi udowodnić tę