Wpis z mikrobloga

#motocykle #austria #alpy
Mirasy, marzy mi sie wyprawa motocyklowa do Austrii. Problem w tym że nie mam jeszcze doświadczenia w tak długich wyprawach. Najdalsza,to Czechy 200km w dwie strony w jeden dzień. A takie Alpy to 800km w jedną stronę plus trasy w Alpach plus powrót. Najgorzej ze nie wiem czy byłbym w stanie spakować się w sam plecak. Czy w dwa dni bym się wyrobił, spanie w jakimś pensjonacie jedzenie w knajpie. Czy mozna ryzykować i nie brać żadnych części zamiennych itp. Jeśli chodzi o ubiór to mam skórzane dwu częściowe kombi buty rękawice itp. Żadnych tekstyliów ani przeciwdeszczowych. Żadnego doświadczenia i moto 660 ale singiel czuli max 120km
  • 27
  • Odpowiedz
@stanley88: assistance, kolki do opon razem z co2, czesci zamienne? Raczej nie i tak nic nie zdzialasz.
sam plecak to malo, dwa dni nie ma opcji by sie wyrobic. Bez przeciwdeszczowki nie wybieraj sie wcale.
  • Odpowiedz
@stanley88: tylko sam nie wybieraj się w taką podróż , jak mało miejsca w plecaku to kufry, musisz mieć też środki na części jakby się awaria trafiła. Sam planuję jechać w tym roku do Genewy przy okazji zwiedzić jeziora Garda i parę innych miejsc :)
  • Odpowiedz
@marcin899: Samotne wycieczki maja swoje plusy. Najwiekszym jest wlasne tempo jazdy, oraz postoj w dogodnym dla ciebie momencie.
@stanley88: z plecaka bym zrezygnowal, na rzecz kufra centralnego lub sakw. Nie zrobisz wiecej niz 400km za dzien, bo odpadnie ci dupa i bedzie wszystko bolec.
Tak ze w 2 dni sie nie wyrobisz.
  • Odpowiedz
@stanley88: @piotreek88: pewnie niech jedzie nawet sam, spokojnie da rade. Bedzie mial radoche.
Wazne jednak by przeciwdeszczowke sobie sprawil, bo skory szkoda na deszcz, a w Alpach wiadomo, pogoda rozna i nieprzewidywalna.
Warto zainwestowac, w jakas lepsza oddychajaca.
  • Odpowiedz