Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Kupiłem w wakacje, w pewnym sklepie internetowym myszkę bezprzewodową. Po kilku miesiącach się zepsuła, więc z wskazaniem sklepu wysłałem ją na gwarancje. Po jakimś czasie napisałem maila co w tej sprawie i dostałem odpowiedź, że będzie zwrot na konto. Informacje tę dostałem w grudniu. Dwa tygodnie temu spytałem się grzecznie co z moim zwrotem i teraz nagle informacja, że nie potrafią zlokalizować mojej przesyłki, mojego formularza zwrotu. Gdy odpisałem, że jak dostałem informacje, że będzie zwrot to pozbyłem się potwierdzenia to prosili, żebym poszukał (jak by nie potrafili zrozumieć, że go nie mam...). Dzisiaj informacja, że nie mają żadnej mojej przesyłki i pewnie leży u mnie na poczcie. No kur...

W załączniku załączam większy fragment rozmowy. Na razie bez danych sklepu. Jakiś pomysł? Wyrzuciłem potwierdzenie, ale po tym jak mi odpisali, że będzie zwrot...

#sklepyinternetowe #oszukujo #allegro #pomocy #afera
Pobierz
źródło: comment_0FoJ50YzDFl9n9kyQUXbRR4V1d3oCQ1v.jpg
  • 2