Wpis z mikrobloga

  • 0
@iso9001: to ze nie wyjezdzasz poza tor nie oznacza, idealnego przejazdu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
na samym eau rouge tracisz ponad sekunde. Na moje oko albo zle wchodzisz z #!$%@? linia albo za malo aero.
@iso9001: Eau Rouge trzeba najechać mocno pierwszy lewy kerb, żeby można było przejechać go praktycznie bez odjęcia (przynajmniej w Z4). Ale fakt, że setup na tym torze robi dużo.
RealAKP - @iso9001: Eau Rouge trzeba najechać mocno pierwszy lewy kerb, żeby można by...
@iso9001: Twój replay jest idealnym przykładem na to, że linia linią, a rzeczywistość rzeczywistością. Ostatnio podlinkowałem tutaj świetnego ebooka który tłumaczy tę kwestię, no ale niestety, jest po angielsku, co dla niektórych może stanowić sporą barierę.
Ale wracając, szybka analiza replaya:
T1 - ścinasz zakręt, za szybko uderzając w apex, w związku z czym tracisz na wyjściu. Apex ma być tym punktem, kiedy możesz wcisnąć gaz w podłogę, Ty tutaj nadal
DrQ - @iso9001: Twój replay jest idealnym przykładem na to, że linia linią, a rzeczyw...

źródło: comment_SovO6C9O9JcQIfVzSGtcWFKi8hSf0vEd.jpg

Pobierz
@DrQ: Jezus, nie musiałeś się tak rozpisywać, ale dzięki ( ͡º ͜ʖ͡º) Ebooka jeszcze nie przeczytałem bo nie miałem kiedy, i pewnie to był błąd. Może postaram się coś jeszcze zrobić z tym czasem dziś.
@DrQ: kurczę, czuje się taki nie wtajemniczony w świat simracingu czytając ten wpis, masz coś po naszym języku wartego przeczytania czy youtubowym sposobem uczyć się teorii? Bo jak na razie większość przejazdów opieram o obserwacje prawdziwych onboardów. A wiem, że czasy, które robie są do sporego poprawienia z mniejszym/wyłączonym TC, bo pedał gazu chodził przeważnie (do wyścigu na torze SPA) systemem zero jedynkowym :D
@tenbatonik: Ja swoją wiedzę czerpię ze źródeł po angielsku. Zastanawiałem się kiedyś nad zrobieniem serii wpisów o tej tematyce, bo spora część tej teorii sprawdza się nawet przy jeździe zwykłym samochodem, ale póki nie zacznę konkurować z naszymi ligowymi alienami, będę mało wiarygodnym źródłem. Z filmików dostępnych na YT polecam "Skip Barber going faster", ale to też po angielsku.