Aktywne Wpisy
kulis +17
#famemma Natan coś ty zrobił diabełku Ty😈😈
Don_Kichot +10
Niesamowite, jak bardzo niektórzy bronią za wszelką cenę każdego idiotycznego pomysłu, który w wyraźny i w zasadzie mało potrzebny sposób utrudnia codzienne życie (nawet jeśli nieznacznie - to jednak dalej - po co?).
Nakręteczki. Już kilka miesięcy wszelkie produkty są w nie zaopatrzone, myslałem że się przyzwyczaję, no ale nie - dalej się nie przyzwyczailem. I jeśli nic się nie zmieni, to pewnie następne kilka dekad będziemy się bujać z gównianym rozwiązaniem,
Nakręteczki. Już kilka miesięcy wszelkie produkty są w nie zaopatrzone, myslałem że się przyzwyczaję, no ale nie - dalej się nie przyzwyczailem. I jeśli nic się nie zmieni, to pewnie następne kilka dekad będziemy się bujać z gównianym rozwiązaniem,
Ewentualnie jakieś propozycje
#rozowepaski #oswiadczyny
Dzieci, dzieci... to wytwór marketingu i produkt najbardziej dochodowej kampanii reklamowej w historii.
Wasze "powinno sie" i "tak sie robi" i "tylko diament" wyprodukowała marka De Beers wymyśliła bowiem hasło: „A Diamond Is Forever” i pierścionki z diamentem wróciły przez nią do łask dopiero jakoś w połowie XX wieku.
Wcześniej były zapomniane, a zaręczano się
@Serendipity89: Ja tych konwenansów nie wymyślam i absolutnie nie bronię ich nikomu łamać, ale skoro ktoś pyta obcych ludzi w internecie o to jaki pierścionek kupić, tzn. że chyba jednak nie wie co podoba się jego wybrance i doradzanie niestandardowych wzorów jest nierozsądne. Z resztą
Tylko nie kupuj w w.kruku.
#dobrarada
Komentarz usunięty przez autora
@nint: Czyli niech chłopak kupi dziewczynie coś, co ma sporą szansę się jej nie spodobać, po czym niech triumfalnie zaznaczy, że przynajmniej nie dał się marketingowi? Białe suknie na ślubach po kilka tys. zł też można zastąpić czymś skromniejszym w ramach odrzucania standardów społecznych - pytanie tylko czy jego wybranka właśnie tego chce. Nie znasz chłopaka, nie znasz dziewczyny, więc