Wpis z mikrobloga

Mirki, czy to ja jestem dziwny, ta firma?

Chciałem sobie zamówić antyramy na wymiar, takie ze szkłem, bo ładniej wygląda niż płyta pleksi. Znalazłem jakąś pierwszą lepszą firmę w necie, mają stronę, fajnie działający kalkulator do wyceniania zamówienia, możliwość wyboru szkła zwykłego lub antyrefleksyjnego, do tego rozsądne ceny. Przejrzałem dość dokładnie stronę w poszukiwaniu jakichś dodatkowych informacji, przeczytałem regulamin, nic nie znalazłem. Aaa, jest info, że powyżej jakiegoś tam wymiaru proponują pleksę zamiast szyby. Spoko, ja chcę mniejsze.

Złożyłem zamówienie, zapłaciłem od razu, dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Po dwóch dniach przychodzi taki mail:

Witam,

Ze wzgledu na duze prawdopodobieństwa uszkodzenia szklanych antyram przez kuriera, możemy je wykonac do wysyłki >wyłącznie z pleksą. Całkowity koszt dopłaty do pleksy to 88,80 zł.


WTF? (ʘʘ)

Mają sklep, mają stronę, regulaminy i inne pierdoły. Mają jakąś tam ofertę, a potem się okazuje, że nie realizują zamówień, bo uszkodzi się w transporcie? Mega :D To tak, jak by ktoś otworzył cukiernię, wystawił eleganckie ciastka za szybą, przychodzących klientów by się jeszcze pytał, czy chcą z lukrem, z owocami czy czekoladą, ustalał ilość i wszystko, przyjmował kasę, a na koniec powiedział "hehe, tak naprawdę to nie możemy dać tych ciastek, bo nie umiemy ich wyjąć z szafki, zamiast tego proponujemy kiełbasę, też jest do jedzenia, tylko musicie dopłacić" :D

#januszebiznesu #gorzkiezale
  • 4
@jamtojest: Ja myślę, że to ze względu na noworoczny natłok paczek. Ja sprzedaję szkło kominkowe i też staram się na początku roku odradzać klientom zamówienia. Oczywiście jak chcą to wysyłam, ale tłumaczę, że w przypadku uszkodzenia przesyłki będą musieli trochę dłużej poczekać na kolejną.
Spróbuj zamówić na koniec miesiąca.
@agaciksa: Podrzuciłem, ale obawiam się, że oni wcale nie mają zamiaru wysyłać ;)

@galonim: Wiesz, jak by mi tak napisali, to bym zrozumiał. Ale z tego co widzę, oni tego wcale nie wysyłają, nigdy. W takim razie nie widzę sensu istnienia tego sklepu.

@lukglo86: Ja też bym wolał, ale nie widzę nigdzie w pobliżu, a zamawiać osobno tył, zaczepy i szybę jakoś mi się nie chce.