Wpis z mikrobloga

Hej dla mnie to nowość i lekkie zdziwienie dlatego mam pytanie.
Kupiłem maszynę do szycia na #amazon UK niestety rwie nić. Wiec napisałem wczoraj wieczorem do nich co mam zrobić z tym problemem. Dzisiaj dostałem informację z przeprosinami i ze nowa maszyna została juz wysłana (dostałem potwierdzenie) jutro ją dostane a starą mam im tylko odesłać w ciagu...30 dni

Czy serio to tak wygląda? Bo trochę mnie to zaskoczyło. Mam o czymś wiedzieć?
  • 9
@dancap: serio. Tak wygląda obsługa klienta w krajach bardziej cywilizowanych niż nasz ;P
Swego czasu zamawiałem z Amazon (US) parę książek (analogowych ;) ) i po przyjściu okazało się, że w paczce brakuje 2 które zamówiłem, znalazły się za to całkiem inne 2, których ogóle nie zamawiałem. 5 minut spędzone na chacie Amazona i brakujące książki zostały wysłane kurierem na koszt Amazona, a te dodatkowe kazali zatrzymać.
Można? Można!
@dancap: @Cyfranek: @mlody_q: @noelus:
swego czasu logitech (w Polsce) tez tak robił z głośnikami z-5500. po zgłoszeniu uszkodzenia do serwisu wysyłali nowe sztuki bez konieczności odsysania starych, był jednak warunek - trzeba było zniszczyć stare głośniki i udokumentować to na foto. Oczywiście wielu ludzi to wykorzystalo i dawali jakieś fake zdjęcia.