Hej dla mnie to nowość i lekkie zdziwienie dlatego mam pytanie. Kupiłem maszynę do szycia na #amazon UK niestety rwie nić. Wiec napisałem wczoraj wieczorem do nich co mam zrobić z tym problemem. Dzisiaj dostałem informację z przeprosinami i ze nowa maszyna została juz wysłana (dostałem potwierdzenie) jutro ją dostane a starą mam im tylko odesłać w ciagu...30 dni
Czy serio to tak wygląda? Bo trochę mnie to zaskoczyło. Mam o czymś wiedzieć?
@dancap: serio. Tak wygląda obsługa klienta w krajach bardziej cywilizowanych niż nasz ;P Swego czasu zamawiałem z Amazon (US) parę książek (analogowych ;) ) i po przyjściu okazało się, że w paczce brakuje 2 które zamówiłem, znalazły się za to całkiem inne 2, których ogóle nie zamawiałem. 5 minut spędzone na chacie Amazona i brakujące książki zostały wysłane kurierem na koszt Amazona, a te dodatkowe kazali zatrzymać. Można? Można!
@dancap: @Cyfranek: @mlody_q: @noelus: swego czasu logitech (w Polsce) tez tak robił z głośnikami z-5500. po zgłoszeniu uszkodzenia do serwisu wysyłali nowe sztuki bez konieczności odsysania starych, był jednak warunek - trzeba było zniszczyć stare głośniki i udokumentować to na foto. Oczywiście wielu ludzi to wykorzystalo i dawali jakieś fake zdjęcia.
@dwa_koty_kastrowane: Kurczę wydaje mi się ze to jednak wina maszyny. Nawet nić polecana przez Singera rwie się. Mam tylko nadzieję ze to nie jest wada całej serii.
Kupiłem maszynę do szycia na #amazon UK niestety rwie nić. Wiec napisałem wczoraj wieczorem do nich co mam zrobić z tym problemem. Dzisiaj dostałem informację z przeprosinami i ze nowa maszyna została juz wysłana (dostałem potwierdzenie) jutro ją dostane a starą mam im tylko odesłać w ciagu...30 dni
Czy serio to tak wygląda? Bo trochę mnie to zaskoczyło. Mam o czymś wiedzieć?
Swego czasu zamawiałem z Amazon (US) parę książek (analogowych ;) ) i po przyjściu okazało się, że w paczce brakuje 2 które zamówiłem, znalazły się za to całkiem inne 2, których ogóle nie zamawiałem. 5 minut spędzone na chacie Amazona i brakujące książki zostały wysłane kurierem na koszt Amazona, a te dodatkowe kazali zatrzymać.
Można? Można!
swego czasu logitech (w Polsce) tez tak robił z głośnikami z-5500. po zgłoszeniu uszkodzenia do serwisu wysyłali nowe sztuki bez konieczności odsysania starych, był jednak warunek - trzeba było zniszczyć stare głośniki i udokumentować to na foto. Oczywiście wielu ludzi to wykorzystalo i dawali jakieś fake zdjęcia.
Dzieki za odpowiedź.