Aktywne Wpisy
gunner1 +15
Zerwałem kontakt z już ostatnią osobą, która wysłuchiwała mojego przegrywowego #!$%@?. Ale tak będzie najlepiej dla wszystkich. Nie mam już nikogo...
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Z Ukrainy obecnie bardzo złe wiadomości o nasilających się atakach Rosji, poszerzaniu ofensywy w stronę Łymana.
Z USA zapowiedź dostarczenia nowego typu amunicji jakichś tam pocisków małych mocnych, wszystko jedno, nie znam się na tym i wy też nie. Ciekawe czemu rok temu nie można im było tego dać, ale za tydzień tak. A potem znowu coś.
Jak ktoś serio nie widzi, że Ukrainie jest dozowana broń małymi łyżeczkami, tak aby umierały
Z USA zapowiedź dostarczenia nowego typu amunicji jakichś tam pocisków małych mocnych, wszystko jedno, nie znam się na tym i wy też nie. Ciekawe czemu rok temu nie można im było tego dać, ale za tydzień tak. A potem znowu coś.
Jak ktoś serio nie widzi, że Ukrainie jest dozowana broń małymi łyżeczkami, tak aby umierały
Otóż jeśli w kliencie league of legends wyświetlimy jakiś profil gracza to możemy zobaczyć 3 bohaterów którymi jest najlepszy oraz 8 bohaterów których wbił najwyżej ale nie osiągnął 5 poziomu maestrii. Ale przez jakiś bug jest możliwość zobaczenia wszystkich - a przynajmniej u mnie działa.
1. Wchodzimy do klienta
2. Klikamy na swój profil - i czekamy aż się do końca załaduje
3. Klikamy wyświetl profil na graczu którego chcemy zobaczyć (zakładka bohaterowie u niego powinna być "zablokowana")