Wpis z mikrobloga

Mirki, z tego co pamiętam była tu jakaś osoba, która pomagała pisać skargi/załatwiać zwrot pieniędzy od firm kurierskich. Konkretnie chodzi o DPD.
Przesyłka wysłana we wtorek, w środę w nocy była w oddziale doręczających, a rano została wydana do doręczenia - jest informacja "Wysłano powiadomienie" (kurier się nie pojawił i nie kontaktował). Dzisiaj ponownie wydana do doręczenia, ale jest inna informacja "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" - oczywiście w domu ciągle ktoś był... Zakładam, że kurier miał tylko jedną paczkę w tą okolicę (prawie 100 km od magazynu) i mu się nie chciało. Ktoś wie jak najlepiej załatwić zwrot pieniędzy?

  • 4
@klantik: Zadzwoń do obsługi klienta czy czegoś podobnego. Zgodnie z prawami konsumenta masz 14 dni na rezygnacje z zamówienia bez podawania jakiegokolwiek powodu. Nie mogą ci odmówić. Jakby się klocili czy coś to powiedz że jesteś studentem prawa. Pozdro