Wpis z mikrobloga

@i_natala_ciemnosc: @MasterSoundBlaster: Mam Simatic S7-1200 1212C. W dodatku mam miliard problemów z tym wszystkim :D
Po pierwsze muszę pracować na TIA 10.5 SP2. Po drugie mam Windows 7 (32bit). Po trzecie przy instalacji winda groziła że SQL się mógł źle zainstalować. No i ostatecznie - nie mam karty pamięci za 1200zł.

I tu dochodzę do problemu. Pinguje plcka i diody migają, znaczy połączenie mam. Ale kiedy każę TIA iść online,
  • Odpowiedz
@i_natala_ciemnosc: Ma wgrany jakiś program i hula. Generalnie jestem nowy w siemensach, do tej pory pracowałem na Rockwellach. Sprobuje tego Automation Tool, może coś uda mi się zrobić. Poki co You cannot download this file, since your registration inquiry is still being processed.

Albo muszę czekać na otrzymanie TIA w wersji 13 (basic), tylko kwestia czy będzie wstecznie kompatybilne...
  • Odpowiedz
@Hipokryta: nie powinno być żadnych problemów z 13, a automation tool pozwala na:

Scan an Ethernet network and identify all devices connected to the network

Assign addresses (IP, subnet, gateway) and station name (PROFINET device)
Set the time in a CPU to the current time in your PG/PC
Download a program to a CPU (no failsafe programs)
Put a CPU in RUN or STOP mode
Backup/Restore CPU data to/from a backup
  • Odpowiedz
@i_natala_ciemnosc: Proba diagnostyki, resetu pamieci i przywracania domyslnych:
Communication Error: Failed to establish communication with CPU.

Flash Leds działa, mode zielony (Run), ma ip, ma adres mac.Pola program update, password i comment puste.
A teraz zonk. Zastopowałem sterownik przez ten program, to dało radę wyczyścić pamięć (nie skasowało programu), zrobić factory reset i hula.

Tak więc wielkie dzięki za pomoc w odzyskaniu sterownika!

  • Odpowiedz
@i_natala_ciemnosc: No troche to dziwne, no ale simens things ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chociaż i tak problem był, bo nie mogłem nawet się połączyć ze sterownikiem, więc nawet nie mogłem go w stopa dać.