Wpis z mikrobloga

@MireczekMichal: "Obecnie pasażer może domagać się odszkodowania za odwołanie lotu lub opóźnienie powyżej 3 godzin, o ile przewoźnik nie jest w stanie dowieść, że odwołanie lub duże opóźnienie lotu zostało spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków (tzw. siła wyższa, np. strajk czy wybuch wulkanu)."
  • Odpowiedz
@MireczekMichal: proocedura wyglada tak ze wysylasz formularz do przewoznika. Ten ma czas na odpowiedz. Jak nie odpowie to piszesz do ulc. Ulc moze nalozyc kare.

W wypadku mouch rodzicow ulc stana po stronie przewoznika (linia czarterowa). Rodzice sie odwolali. Ulc podtrzymal. Rodzice skierowali sprawe do sadu administracyjnego i wygrali. Teraz ulc ma czas na odwolanie ale po rozmowach z nimi moge przypuszczac ze bedzie kara i wyplata. Moi rodzce ubiegaja
  • Odpowiedz