Wpis z mikrobloga

@eugeniusz_geniusz: widziałem gdzieś "multi" czytnik z końcówkami, zdarzy się, że zapali się mi check engine, po chwili zgaśnie.. u mechanika musiałbym zabulić, a tu mogę sprawdzić o co "chodzi" :)
  • Odpowiedz
@Gkreft: Ostatnio kupiłem OP-Coma dla znajomego na aliexpress trafił się wadliwy interfejs po wpięciu zaczęły świrować zegary - chyba uszkodził sterownik silnika ,teraz nie może go uruchomić
  • Odpowiedz
@Gkreft: op-com/vaux-com odpala diagnostykę wszystkich modułów w Oplu, m. in. ABS, TC, wyświetlacz, alarm i co tam jeszcze jest podpięte pod magistralę w twoim modelu. Czyli np da się sprawdzić, która czujka od alarmu świruje. ELM czyta tylko i wyłącznie silnik. Czy warto dopłacać? Różnica w cenie nie jest jakaś straszna.
  • Odpowiedz
@Gkreft: ten opcom co podałeś na 90% ma podrobiony procesor.
Nie słuchaj tych co polecają ci interfejs elm...
Miałem taki i nie wykrył mi żadnych błędów - a wiedziałem że byłem bo w oplu robiłem przegląd.
Dopiero po kupieniu opcoma widziałem te same błędy co mi aso wydrukowało.
Mam Astrę J z 2010 roku, może tam coś blokują takie interfejsy.
Kupiłem ten -> http://www.aliexpress.com/item/2015-Top-Rated-Opcom-with-PIC18F458-Chip-OP-Com-2012V-Can-OBD2-Opel-Firmware-V1-59/32443788506.html
I działa spoko, procek oryginalny(tzn nie jest
  • Odpowiedz