Wpis z mikrobloga

Reno to całkiem spoko karta, bardzo mnie jednak boli gdy gram przeciwko magowi. Po tych wszystkich dodatkach mag ma tak wiele dobrych kart o charakterze kontrolnym, że wcale nie musi ich nawet wrzucać po dwie do decku, oprócz tego echo, duplicate... I można skończyć z magiem który przez całą grę uleczy się za 60-120 hp, bo nawet nie musi ryzykować słabszej talii za możliwość odpalenia Rena na 100%. Not cool. Grając czymkolwiek innym niż jakąś hardą kontrolą nie ma już możliwości się przebić przez taki mur.
#hearthstone
  • 6
  • Odpowiedz
@s3v3n: @SoNuS: @Biedrona_: @MainstreamowyHipster: Może ja mam jakiegoś pecha zwyczjnie, już kilka razy wpadłem na coś takiego - Deck składa się z pojedyńczych kart, więc Reno zawsze się odpala bez ryzyka wpaki. Troszkę się między sobą różniły, ale zawsze były w nich: Fireball, Flaming Torch, Frost Bolt Archmge Antonidas, Doomsayer, Freeze, Blizzard, Duplicate, Immunity, Echo Of Medivh, Flamestrike - Słowem wszystko, czego można użyć,
  • Odpowiedz