Wpis z mikrobloga

@trejn: no u mnie tez płacze żebym anulował, przecież jego oferta wisiała do momentu aż wszyscy wykupią gdyby to błąd to powinien chociaż podczas trwania zorientować się że coś nie jest elo. Ja tam go olewam, nie wyśle to dispute i opisze jego praktyki marketingowe.
@trejn: akcja na ali stara jak swiat, a nagle dzis sie cala gromada wykopkow oburzyla ze chinczyk jednak nie wysle xd bierz refund i kup kolejna rzecz za 1 centa, takich ofert jest pełno nie wiem czemu nagle dzis sie wszyscy rzucili na jakies czapki jak są nawet telefony za 1c xd
@prawdziwek: jeśli zamówienie jest anulowane z Twojej winy, nabijasz sobie flagi na koncie.
Parę takich akcji = papa Twoje konto.
Więc nie #!$%@? o biednym chińczyku, nawet jeśli bym mu uwierzył to i tak bym nigdy nie anulował tylko czekał aż nie wyśle/powie że wysłał/wysłał i czekał na dispute + full refund z jego winy.
Nawet jeśli nie chciał bym towaru jednak to napisał bym mu wiadomość:
I understand that you've
@Ulvarin: czas zmarnowany na przekomarzanie się ze skośnym jest więcej wart niz roznica w cenie miedzy smiećczapką a oryginałem, taki miał być wydźwięk
Anulując zaznaczasz kwadrat ze to z winy sprzedającego, flagi to mit konta jeszcze nikt nie stracil