Wpis z mikrobloga

Btw czy sprzedawca jest zobligowany do wysłania tych rzeczy jeżeli nie anuluje? Czy po prostu zamknie sklep albo nie wyśle i będzie mu można naskoczyć
@kony11: Tylko że to już 20 taki przypadek w ciągu 1dnia, zresztą czy kiedykolwiek w życiu widziałeś jakikolwiek sklep który przez parę godzin miał "błąd" cenowy. Kitajce lecą w wuja i tyle. A co do czapki za 17groszy, to nie wiem czy słyszałeś o #jd ale tam kupowało sie rzeczy o wiele lepsze niż czapka czasem nawet dobra elektronika za 20groszy i wszystko ładnie wysłali doszło w ciągu 2tygodni.
@kony11: zobacz jakie cuda ludzie kupywali za 20groszy #pokazjd #pokazjd #pokazjd więc nie mów że nikt nie sprzeda, bo to biznes, forma reklamy. Zamiast ładować tysiące w reklame, to lepiej sprzedać smiecio-rzeczy jak ta czapka gdzie koszt produkcji 2zł a cały internet będzie sobie rozsyłać.
@Etykieta: Nie chodzi o promocje tylko o oszustwo. Chińczyki specjalnie dają niskie ceny, promują sie w wyszukiwarce a potem - BŁĄD CENOWY ANULUJEMY TRANZAKCJE. Kto jest większym cwaniakiem, ci co chcą kupić ci czy co to robią? Chyba że wierzysz w masowe błedy cenowe biznesmenów którzy niczym małe dzieci nie trafiają w klawiature i zamiast 7$ daja 0.04$, ciekawe czy kiedy robią przelewy opiewające na dziesiatki tysięcy $ też im sie
@trejn:
Masz 2 rozwiązania:
1. Piszesz "ok, ill cancel" - usuwasz, odzyskujesz kasę i nabijasz jeden niewidzialny minus na koncie za Cancel Ordering
2. Nic nie odpisujesz, on najprawdopodobniej zaznaczy, że wysłane, rzeczy raczej nie dotrą, a Ty zaznaczysz, że nie dotarły i odzyskasz kasę
3. Piszesz coś w stylu "Sent me this two items or ill give u bad feedback. I paid for those items!" - poczuje jednego ze swoich,
@jarcad: ja również, napisałam mu, że nie tyle ma mi wysłać, co nie cofnę zamówienia z powodu "że nie chce tego kupować", każdy wiem że po którymś razie takiej cofki blokują konto, a to był błąd Chińczyka, nie mój, raczej wstawię mu jedną gwiazdkę