Wpis z mikrobloga

@Logmach: spróbuj bardziej zmienić, albo się powtórzyła zmiana już. Dojeb znaków zapytania, u mnie działa nawet nawet po wielu zamówieniach
  • Odpowiedz
@xcccx: czekaj bo strona na laguje że o matko... Na innych kontach przechodzą zamówienia, ale na tym co zrobiłem już 2 płatności nie chce ;c
  • Odpowiedz
@Logmach: zmartwię Cię, mam jedno takie konto i zmiana ip, zmiana danych i telefonu, trzy kompy, różne przeglądarki i dupa blada... może zadziała o 17:01( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Logmach: Mi wywalało błąd z jakimś żółtym znaczkiem. Nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało i czy mogłem przejsć do płatności czy nie. Załozyłem nowego PP i poszło normalnie.
  • Odpowiedz